Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass Strenger


znopy

Anbefalte innlegg

Ohh rene fingre O.o..

kjøpte et sett fra en engelsk butikk for litt isden, har pakken her men den er helt hvit og har bare streng tykkelsen på seg så jeg vet ikke hva de heter,

er forsåvidt ganske fornøyd O.o..men noen tips på rengjøring kunne trengs =3

anyway, jeg prøvde noen strenger engang på en yamaha bass på tre45,

de var helt svarte og veldig slakke på en måte, veldig god og rund lyd, elsket de, de var så myke O.o..men jeg har ikke funnet noen plasser hvor de selger det, (på tre45 gjør de sikkert det men har ikke orket å sjekke >.<)

noen som vet hva de heter? (litt for lite info men O.o jah)

De svarte strengene var sannsynligvis DR Black Beauties. De selger dem på Tre45. Jeg prøvde et slikt sett en gang, og var meget fornøyd med dem. Det som gjorde at jeg ikke fortsatte å bruke dem, var at H-strengen bare var .125, og jeg liker .130 best. Dessuten var det en litt ekkel følelse å spille på en mørk scene med svarte strenger. Hvis ingen av disse tingene plager deg, er de absolutt å anbefale. :)

noen nettbuttiker som selger de?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh rene fingre O.o..

kjøpte et sett fra en engelsk butikk for litt isden, har pakken her men den er helt hvit og har bare streng tykkelsen på seg så jeg vet ikke hva de heter,

er forsåvidt ganske fornøyd O.o..men noen tips på rengjøring kunne trengs =3

anyway, jeg prøvde noen strenger engang på en yamaha bass på tre45,

de var helt svarte og veldig slakke på en måte, veldig god og rund lyd, elsket de, de var så myke O.o..men jeg har ikke funnet noen plasser hvor de selger det, (på tre45 gjør de sikkert det men har ikke orket å sjekke >.<)

noen som vet hva de heter? (litt for lite info men O.o jah)

De svarte strengene var sannsynligvis DR Black Beauties. De selger dem på Tre45. Jeg prøvde et slikt sett en gang, og var meget fornøyd med dem. Det som gjorde at jeg ikke fortsatte å bruke dem, var at H-strengen bare var .125, og jeg liker .130 best. Dessuten var det en litt ekkel følelse å spille på en mørk scene med svarte strenger. Hvis ingen av disse tingene plager deg, er de absolutt å anbefale. :)

noen nettbuttiker som selger de?

Ja, www.tabs.no har DR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.