Gå til innhold
  • Bli medlem
Dragonfly

anbefal meg en gitarrepairman i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Jeg har lest ting på forumet av og til, men har endelig registert meg som bruker nå. Som utlending foretrekker jeg ofte å lese hobbytingene på engelsk, men nå trenger jeg noen tips ;)

(jeg ber om forgivelsen for dårlig norsk og grammatiske eller stavefeil., jeg er ikke norsk og har ikke bodd her så veldig langt). I telleg har jeg letet på forumet men kunne ikke finne noe (det er sannsynligvis en brukerfeil).

Jeg har ikke bodd her (i Stavanger) lenge og trenger en tips for en 'guitar repairman'. Jeg kjøpte en ny gitar og den arriverte skadet. :( Malingen trenger litt oppussing, og kanskje må bli gjort igjen. I tilleg vil jeg gjerne endre noen ting med elementer (pickups). Kan dere anbefele meg noen i Stavanger område?

På forhand, tusen takk!

Endret av Dragonfly

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Taltom
      Hei,
      Noen som har et forslag til lim som egner seg for å feste broen til toppen på en akustisk stålstrenger?
      Gitaren er 40 år gammel, men av stor nostalgisk verdi

• Av Magnusjb
      Hei
      Jeg har en vox ac15 hw som etter noen år har mistet en kanal og dessuten låter temmelig tamt. Siden jeg ikke har bil er jeg avhengig av et lett tilgjengelig sted å levere den til reparasjon. Har noen her noen anbefalinger i Oslo?
      Magnus
    • Av hgeithus
      Hei, jeg har en akustisk gitar som har fått seg en trøkk. Har konkludert med at det blir for vanskelig å fikse selv og samtidig sikre godt resultat (bilde nedenfor). Noen som vet hvor jeg kan få fikset dette i Trondheim, og ev. tanker om ca. pris.
      Takk på forhånd

• Av tomandre81
      Hei, dum som jeg er, klarte jeg å koble i en vekselstrømsadapter (9VAC) inn i Maxon pedalen min! Det lukta svidd og adaptern ble ødelagt. Har ikke fått testet Maxon Pedalen enda, men det var den det lukta svidd av, mens adaptern ble glod varm i pluggen.
      Det er vel nytteløst å prøve å putte i et 9 V batteri nå og prøve?
      Så jeg ber om hjelp! Hvis noen i Oslo området kunne være så snill og hjelpe meg hadde det vært fint. kan sikkert gi en 100-lapp eller to for reparasjon eller betale det det koster for deler.
      Hvis derer også har 9 V adaptere som fungerer til maxon pedalen er jeg også interressert i å kjøpe denne.
      mvh Tom
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.