Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar


Pal

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen gitarer du BURDE kjøpe. Når jeg kjøper meg gitarer er jo førsteprioriteten om den er god å spille på. F.eks om en har litt lange fingre og den andre har korte fingre, er det ikke alltid at en gitar passer til begge to.

Det går jo ant å kjøpe en gitar som passer veldig godt til deg, og bytte ut deler av gitaren med bedre utstyr om det er av dårlig kvalitet, slik jeg gjorde. Halsen var akkuratt tykk nok, kroppen var perfekt, men stemmeskruene og slikt var av dårlig kvalitet...

Men såklart, det går jo ant å kjøpe en veldig god gitar og. Det er ikke så sinssykt viktig at alt passer...

Eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Ibanez er de beste, og mest behagelige gitarene å spille på, og jeg anbefaler deg å teste en del av dem. Noen liker Gibson og noe Fender, så prøv alt du finner i butikkene.

Men for all del, kjøp brukt! Du får en like god gitar til halvparten av prisen, eller en dobbelt så god gitar til samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Ibanez er de beste, og mest behagelige gitarene å spille på, og jeg anbefaler deg å teste en del av dem. Noen liker Gibson og noe Fender, så prøv alt du finner i butikkene.

Men for all del, kjøp brukt! Du får en like god gitar til halvparten av prisen, eller en dobbelt så god gitar til samme pris.

Eller en trippelt så god hehe :D

Gammel?

Hehe hvor gammal er du Tarinboy? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.