Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bigbang på NHH!


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Herregud, dette var fett! Kom oss inn selvom det var utsolgt og vi var under 18, damn jeg er god skuespiller! :)

Men konserten var det feteste noensinne, var helt utrolig!

Greni tok stagedive solo og girl in oslo tok helt sykt av!

Beste kvelden noensinne! KONGE! :D:D

Bigbang1.jpg

Bigbang2.jpg

Bigbang3.jpg

Bigbang4.jpg

Bigbang5.jpg

Bigbang6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Folken (utested her i byen) står det forbud mot både mobilbruk og fotografering av band som spiller, litt merkelig at så mange bruker mobilen til å ta bilder med under konsert :?

Tror jeg hadde blitt sur hvis noen nisser ødela min gig ved å fremkalle "dakkadakk dakkadakk"-lyder fra både PA og gitaramp. Men fans bryr seg vel ikke om denslags, så lenge de får den fine MMSen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal veldig mye til for at det kommer slike lyder når du er ute blant publikum. Jeg har klart å få slik lyd ut av et PA-anlegg èn gang - da lå telefonen oppå miksebordet, rett ved en fantommaet mikrofoninngang (dette var heldigvis bare på en prøve...).

Menneh, tråden handler egentlig om BigBang; de kunne gjerne fått lov til å besøke Tønsberg, sånn ca 19. Mai, like etter at jeg er ferdig med eksamen... :) Absolutt et av norges beste liveband etter min smak, begynner å bli en stund siden jeg har sett de nå, men det er ikke så rart når de bare roter rundt på vestlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto nærmest en høytaler på Priest konserten når det ringte kom det ikke sånn lyd, og det kommer ca aldri sånn lyd, har aldri hørt det på konserter.. kamera på mobil er eneste utvei for oss som ikke har

skikkelig kamera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.