Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD! Fender Bandmaster '63


Anbefalte innlegg

Og da var den nye ampen i hus også. En blond blackface Fender Bandmaster fra det herrens år 1963 (samme år som morra mi ble født)! Ser nydelig ut, litt småslitt og noen søte sigarettmerker (fare for at det blir noen flere sånne).

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til Vintage Gitar får inn norsk trafo til den og jeg får tak i et cab, så skal jeg undersøke godlyden.

2014328_IMAG0543.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig amp. Vet ikke hva slags cab du har tenkt deg, men jeg har en 63 Bassman 6G6-B med tilhørende 2x12 kasse.

Se på oppsettet til Brian Setzer, eller om du ser min i bakgrunnen av denne annonsen http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47436968&searchclickthrough=true&searchQuery=Gretsch.

Kopier av disse kassene har vært å skaffe fra TT-cabs i tyskland, hvor du selv kan bestemme Tolex og Grillcloth, men den er uten elementer.

Forslag: 2 stk. Celestion G12H som jeg bruker. Men det koster jo skjorta da, og skal du ha en fender-logo i tillegg blir det enda dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.