Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til amp


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha pedalvreng, når rørvreng så godt som alltid låter bedre.

Trodde jeg hadde sagt det tidligere. Utelukkende fordi man i livesammenheng ikke nødvendigvis alltid har med egen amp, og da vet jeg hva jeg har. Klart jeg kan kjøre ampvreng om jeg har egen amp, men når man ikke har det så er det i det minste kjekt å vite hva slags lyd man har sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå varierer jo pedaler også voldsomt fra amp til amp, selv om ampen kjører clean.

Det er meget sant. Så sant at man ikke kan anta at den fete dist. pedalen funker på hvilkensomhelst amp på clean.

Hadde gått for en kul combo med fet lyd man kan drasse med seg overalt hvis man gigger mye og det er begrenset med plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... Du vil ha en amp som funker bra med distortionpedal, i TILFELLE du skal gigge et sted hvor du IKKE har med egen amp? :P

Sa ikke at du skulle forstå meg :D

Neida. Det er vel mer i gata Jeg vil ha en amp som tar pedaler bra, inkludert distortion, så jeg kan bruke det. Og når jeg skal gigge uten egen amp så har jeg fortsatt samme oppsettet, bare på en annen amp uansett hvordan det låter.

Logisk er det sikkert ikke. Jeg får det til å stemme i hodet mitt, men ikke i tekstform :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jo kanskje denne også være aktuell?

Line 6 dt25. Superclean, crunch i to forskjellige kanaler og mesaish ganskehigain. Vet ikke hvor høyt den kan spille clean, men låter fint. Finnes også i 50 watt. Har prøvd dt50, og likte den meget godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.