Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nooooooo you didnt?


Gluke

Anbefalte innlegg

Jeg er helt sikker på at det kun er gitarer med lakkfeil som blir pusset ned til bacon/relic. Genial strategi, ekstra produksjonskostnad blir til økt inntekt. :)

Likevel, fin sak. :) Du bør legge alt det andre ut, ASAP, og husk at det er mange av de, så dump prisene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det kun er gitarer med lakkfeil som blir pusset ned til bacon/relic.

hmmmmmmmmmmm, if only. Så relic booth'n til Fender og hvordan de gjorde det og det er faktisk masse ekstra jobb ass. relativt absurd å se de står å denger løs på helt strøkne gitarer.

Veit ikke om Jim legger like mye tid i det. Håper ikke det for hans del. Nå produserer Tyler så få gitarer og kun på bestilling så tror det er begrenset hvor stor produksjon han har med lakkfeil ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med det, men det er jo helt føkka. Suhr sendte jo en stund gitarene opp til en eller annen dude som gjorde relic jobben......... En helvetes masse ekstra mas for å herpe en ellers støken fjøl. Bare å innrømme det med en gang, vi gitarister er helt føkka i huet ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt SSS i Artic Schmear-en din?

Nope, vi spelte bryllup i fjor sommer så da måtte HSS inn igjen så den er back to stock.

Denne er jo spec'a litt mer som en vanlig strat også. Låter faktisk mer som en strat også.......... mer enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.