Gå til innhold
Affen

Cover av U2`s "Bad"

Anbefalte innlegg

Første gang jeg deler noe her inne, dere er jo så flinke alle sammen. Men våger meg

å dele en litt rusten versjon av U2`s knallsang "Bad". Som dere kanskje vet er jeg stoooor fan av U2.

Spilt inn på Logic Express. Ha i minne at jeg ikke er hverken Bono eller Edge ;)

Endret av Affen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Virus
      Har en Danelectro U2 som jeg etterhvert tenker på å selge. De sjeldne gangene jeg spiller elektrisk bruker jeg Telecasteren. Kjøpte denne brukt på begynnelsen av 2000 tallet. Hva kan jeg forvente å få for denne? 1000kr?

• Av Affen
      Er ute ette anbefalinger på fuzzpedaler, i prisklassen rundt tusenlappen.
      Har tidligere mekka to kits fra Musikding, og likte klart germaniumversjonen bedre enn silikon, men ingenting er skrevet i stein.
      Spiller mye U2 og U2 ish musikk
    • Av Affen
      Har med vilje latt være å dele innspillinger/videoer av megselv her inne da dere jo er eliten og sikkert meeeget kritiske
      Nå har jeg nå enn da laget en Youtubekanal der jeg spiller U2 låter, da jeg er over snittet fæææn
      Målet er IKKE å høres eller spille 100% likt The Edge, men om det høres ok ut er det jo en fin bonus
      Vær snille med meg da

• Av Affen
      Det gledes i heimen! Korg A3! Himmelen for en ihuga The Edge fan som meg
    • Av Grafraf
      Hei, vi er gjeng voksne karer som driver å starte cover band. Vi har idag trommer, gitar og bass men savner en tøff og litt røff vokalist. Vi spiller mye tøff rock, stoner, hard rock. Egentlig musikk for fulle bikere.
      Vi bygger en repertoar på ca 25 låter og kan begynne å spille i 2016, eller tidligere om vi er klare.
      Eksempelvis kan jeg sitere Clutch, Corrosion of Comformity, Down, Deep Purple, Black Sabbath og alt som kan falle i smak.
      Vår ambisjon er ikke å bli rock stjerner, men å ha det gøy, veldig.
      Vi er mellom 45 og 48.
      Noen av oss har lang erfaring og mange kontakter ang. arrangementer og konserter.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.