Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Jimmy Page Les Paul Standard vs Gibson R9 59 Les Paul Standard


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

har fått med meg at du er totalt i mot flammer:) Jeg er ikke så glad i det heller, blir litt for jålete syns jeg. Må innrømme at den fjøla til Michael er fan meg det fineste jeg har sett på lenge:) Det er egentlig den perfekte les paulen, hvorfor i alle dager selger du noe sånt?? :)

Fordi jeg er og blir en vintage snobb, hehe ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Status: lot være å kjøpe R9. Rundt 23500 kunne jeg få den for men syntes det var litt for mye flammer på den.

Tror jeg heller skal gå for R8 i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Jeg har allerede bydd på denne og er kun meg som har bydd: https://www.rinkya.com/en/auction-g134890433

Eneste jeg ikke vet om denne gitaren er vekta... Så det kan jo bli en overraskelse deluxe SKULLE jeg vinne auksjonen.

Men om noen andre byr over så er det ikke utenkelig at jeg går på en smell hos Michael ja, men det er mye penger og blir ikke helt enig med meg selv om at det er forsvarlig:)

Endret av frankajoerg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Ja ja, da ble det pokker meg ta en ny fjøl da.... R8 2012 modell denne gangen: http://1drv.ms/Pw6aqA

Får vel lage en NGD når gitaren er ankommet forhåpentligvis trygt og godt.

Det kan for øvrig meldes at gitaren er så og si ubrukt og i MINT condition samt helt original med case candy og originalt hardcase, så det lover jo godt. MEN vet ikke noe om vekta på den så det blir spennende å se.

Ok, DA blir det ikke flere gitarer i år!!!

Nå må jeg få solgt Tokai LS 60 og Gibson SG Classic, any takers ? :P

Endret av frankajoerg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

2 piece fretboard ja, det gjør ingenting. Gitaren både ser og høres jo lik sine yngre og eldre søsken uansett:)

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Får nok solgt den den dagen det blir aktuelt:)

Folk som faktisk vil spille på en gitar og ikke synse om specs bryr seg neppe om sånne bagateller:)

Men er klar over at synsere og feinschmekkere finnes så de får bare finne seg noe annet.

PS: Ingen hører forskjell verken med volum på 1, 5 eller 10:)

Hadde kjøpt din om noen andre hadde bydd over meg:)

Lykke til med bytte/salget!

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.