Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne var jo riktig søt!

Eivind August! Hvor har du vært i hele mitt liv?!

Denne gitaren er fet, Castor!

Jeg skal se hva jeg har liggende av gitardeler. Sponser gladelig litt high end for et slikt prosjekt. Skal bare bli ferdig med flyttinga først!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eivind August! Hvor har du vært i hele mitt liv?!

Drevet med utdannelse og shit, men nå er jeg tilbake for å bruke penger på gitar istedenfor nudler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er så fett at jeg holder på å få kula. Kjempemisunnelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde en slik i gtaravdelingen på Harrods for mange år siden, og jeg har angret meg som en hund siden at jeg ikke kjøpte den. Derfor slo jeg til når jeg fikk denne til en OK pris. Det er jo selvsagt bare en flipp, så derfor må jeg gjøre noe ut av det. Derfor skal det oppgraderes. Som nevnt er det en forbausende god gitar, hvis ikke hadde det jo vært helt meningsløst.

Satser på at grafittnøtt, locking tuners og slikt kommer etter hvert. Men akkurat nå må jeg bruke det jeg har av tid til overs på å bygge om en gitar for Debris. Det tar vanvittig mye tid, da jeg må lage en god del av delene selv, og da må løsninger pønskes ut. Byggetråd loves. Tar bilder underveis på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liker humoren i det å ta i bruk slike produkter. De sier klart i fra om at eieren (med mindre vi snakker jenter på barneskole) ikke tar seg selv veldig høytidelig.

Jeg vurderte selv å kjøpe en Avril Lavigne Squier tele, men tror kanskje ikke det ville møtt samme entusiasmen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en også? Bilde? Og takk.

Jeg har ikke en lignende, men jeg har en jeg satte sammen en selv som er rosa og har hello kitty klistremerke. Jeg postet bilde i gladsak tråden for en stund siden, men kan godt poste et her også :)

Den er stemt som en baritone gitar, mer brutalt blir det ikke!

30usar6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ny hals, kropp, mekanikk og elektronikk er jeg sikker på at denne gitaren kan bli like bra som en Gibson eller Fender CS ^_^

Endret av E5150
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ny hals, kropp, mekanikk og elektronikk er jeg sikker på at denne gitaren kan bli like bra som en Gibson eller Fender CS ^_^

Tviler jeg på. Vanlige mennesker har ikke tilgang til Mojoalvene de firmaene bruker.

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig nok ikke produsert av Fender eller Gibson, men man får tak i mojo tappet på flaske, bare sånn FYI.

yogurt_mojo_1.jpg

Må være bedre enn ingenting?

… dratt den litt langt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av CastorFiber
      Det viser seg at Gibson har tenkt å saksøke blant annet Dean guitars for å kopiere flere modeller.
      Der fikk jeg skikkelig respekt for et selskap som for eksempel for noen få år siden lanserte en "Jimi Hendrix"- modell...
      Det at Dean har laget gitarer med V- fasong siden oppstarten på søttitallet, spiller tydeligvis ikke noen rolle.

På en måte skjønner jeg det jo. Se selv, det er jo klin umulig å se forskjell på silouetten.
      For den som vil lese mer, se lenke. https://guitar.com/news/industry-news/gibson-sues-dean-guitars-trademark-infringement/?fbclid=IwAR1FYnfKR7DlYf_McaygzWYl9ARFKOcTAvJ24AyZ9HI4Vm9nxLrEZXO83XU

• Av CastorFiber
      I riktig gamle dager lagde jeg noen videoer om Behringer VS Boss, Behringer VS Shure og så videre. Disse gamle postene er vel knapt nok i live, men slik jeg husker det, var det vanskelig for datidens medlemmer å høre forskjell på de lydtestene jeg lagde.

Jeg er jo ikke noen ekspert, men jeg kom over denne videoen fra JHS pedals som jeg synes var spennende.
      Hør selv. 
      Bare så det er nevnt, jeg er veldig klar over det den mekaniske byggekvaliteten ikke er helt lik.

• Av CastorFiber
      Ser det er flere poster om dette på forumet allerede, men tenker det er verdt en egen tråd.
      Det er mange kilder som har dette som en nyhet, jeg har bare valgt en av dem.
      https://www.musicradar.com/news/gibson-files-for-bankruptcy

• Av CastorFiber
      Det får man si!

https://www.pledgemusic.com/projects/conception-ep

• Av CastorFiber
      Forsøker å sette som standardstrøm at innhold jeg ikke har lest skal være standard.

Neste gang jeg klikker på "ulest innhold" oppe til høyre, får jeg med nye innlegg som jeg har lest, og forumets default er igjen standard. Hvorfor det?

Edit- Windows 10 og nyeste Chrome.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.