Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Hello Kitty!


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Denne var jo riktig søt!

Eivind August! Hvor har du vært i hele mitt liv?!

Denne gitaren er fet, Castor!

Jeg skal se hva jeg har liggende av gitardeler. Sponser gladelig litt high end for et slikt prosjekt. Skal bare bli ferdig med flyttinga først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde en slik i gtaravdelingen på Harrods for mange år siden, og jeg har angret meg som en hund siden at jeg ikke kjøpte den. Derfor slo jeg til når jeg fikk denne til en OK pris. Det er jo selvsagt bare en flipp, så derfor må jeg gjøre noe ut av det. Derfor skal det oppgraderes. Som nevnt er det en forbausende god gitar, hvis ikke hadde det jo vært helt meningsløst.

Satser på at grafittnøtt, locking tuners og slikt kommer etter hvert. Men akkurat nå må jeg bruke det jeg har av tid til overs på å bygge om en gitar for Debris. Det tar vanvittig mye tid, da jeg må lage en god del av delene selv, og da må løsninger pønskes ut. Byggetråd loves. Tar bilder underveis på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liker humoren i det å ta i bruk slike produkter. De sier klart i fra om at eieren (med mindre vi snakker jenter på barneskole) ikke tar seg selv veldig høytidelig.

Jeg vurderte selv å kjøpe en Avril Lavigne Squier tele, men tror kanskje ikke det ville møtt samme entusiasmen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.