Web Analytics
Jump to content

NGD: Hello Kitty!

CastorFiber
 Share

Recommended Posts

Egentlig har jeg hatt denne en liten stund, men den har vært på utlån. Derfor bytte fra en GIF- avatar som ikke funket lenger til denne.

Veldig mye gitar for pengene, og siden det sitter en Shark- pickup skrudd rett i treverket, er den sint som et lite helvete. Skikkelig får i ulveklær. Overtoner popper opp bare man ønsker det.

Denne skal moddes, jeg har planer om å sette på de dyreste gitardelene jeg kan få tak i, slik at det blir et vanvittig tapsprosjekt. Så lang har jeg liggende Ghost- pickups med preamp som jeg ikke har fått satt inn enda, men forvent locking tuners, grafitt- deler og denslags. Og så er den litt søt, da. Et poeng er at moddingen ikke skal synes. Der har jeg en utfordring. :)

Som sagt, gitaren spiller og låter veldig bra slik den er. Helt sant. Du er velkommen til å prøve. Send meg en PM.

201439_Hello.jpg

• Like 7

Det var jo en veldig søt gitar da. Dattera mi på 3 blir sikkert kjempemisunnelig på deg nå. Hun vil også ha rosa "mitar" (som hun sier). Hun fikk seg en rosa lekekassegitar til bursdagen av ei tante, men den duger jo lite for strengene bare ryker :rolleyes: Så nå kommer hun med plekteret sitt på min i stedet :lol:

• Like 1

Det var jo en veldig søt gitar da. Dattera mi på 3 blir sikkert kjempemisunnelig på deg nå. Hun vil også ha rosa "mitar" (som hun sier). Hun fikk seg en rosa lekekassegitar til bursdagen av ei tante, men den duger jo lite for strengene bare ryker :rolleyes: Så nå kommer hun med plekteret sitt på min i stedet :lol:

Eldstedattera mi på tre har sånn smått begynt å få opp øynene for gitaren jeg lakkerte og satte sammen til henne høsten før hun ble født. :)

2ajyha5y.jpg