Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Sg 66/67. Noe som ikke helt stemmer her!


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noen SG kjenner, men for meg så er det en liten flokk med ugler i nevnte mose... Plekterbrett er feil, kantene på gitaren er for runde, fargen, etc. Ringen rundt serienr ser rart ut; kan være at hele gitaren er slipt (hardt) ned, og at har latt være rundt serienr for å ivareta det?

Uansett; mye som ikke stemmer og en høy pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen SG kjenner, men for meg så er det en liten flokk med ugler i nevnte mose... Plekterbrett er feil, kantene på gitaren er for runde, fargen, etc. Ringen rundt serienr ser rart ut; kan være at hele gitaren er slipt (hardt) ned, og at har latt være rundt serienr for å ivareta det?

Uansett; mye som ikke stemmer og en høy pris.

Det virker jo veldig sannsynlig.....tror vi har en skuffet selger i vente om/når noen påpeker feilen for ham.

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er selgeren helt uvitende( og blitt lurt av en selger før på den) , eller så er han en stor lurendreier ......

Under 10k er nok en mer relevant pris , og den har NULL samlerverdi .

Bør vel heller informere Finn.no at det er forsøk på svindel/feil eller villedende informasjon angående serienummer i hvert fall .

Og så sende en beskjed til selger om dette , og at han bør rett på informasjonen i annonsen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.