Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

vokalist søker spillere/band (OSLO)


Da9

Anbefalte innlegg

Hoi! Jeg trår ut i det og søker nå folk å spille med.

Har sunget noen år, og øvet mye på egenhånd, men har litt lyst å søke lykken her å prøve å finne folk å jamme med, eventuelt gjøre et lite forsøk.(går det så går det, går det ikke så går det, ikke!)

Har alltid likt meg innen sjangeren rock n roll, boogie tilog med "songwriting" stilen.

Jeg skal virkelig ikke ta noe vann over hode, men folk jeg ser opp til, stemmer jeg forguder er bl.a Mike Scott, Johnny Cash, Johnny Thunders, Bob Dylan, Joachim Nielsen , Bjørn Muller osv .

Har sunget i et Joachim Nielsen (JOKKE) coverband (SKABBETE HUNDER), som var sykt moro men det varte dessverre kort pga folk og røvere flyttet osv. Har spilt med mange venner de siste årene, over noen øl i stuer osv, og har fått litt gode tilbakemeldinger om at jeg burde fortsette, men er svært selvkritisk (hehe) .

Er det noen som har lyst å sjekke denne kar`n her ut? For eksempel tatt en prøvetime på øvningshotellet o.l for en liten "try out" så skal jeg gjøre mitt beste for å få dette til å bli bra.

Jeg er ivrig, og jeg setter mer en gjerne av mye tid til musikk, mer en dags dato.

Har skrevet mye musikk opp mellom årene, men har en ekstrem tørke nå, som kommer av for mye tid alene, sammen med musikk. Jeg er svært overbevist om at denne sperren vil avvikle da jeg finner folk å spille med, men tar heller ingen vann over hode her heller, vil bare nevne noe.

Send meg gjerne en mail om du lurer på noe, om du vil møtes for en liten jam, avtale sang tid. Sjekker jevnlig mail

PS: Som sagt, har vi spilt mye oppigjennom i stuer og slike ting her er en kort liten lydfil av en kompis av meg på gitar og jeg på sang (Etter en six pack vel og merke) hvor vi spiller en sang av jokke og valentinerne hvis jeg var deg (år2013) http://urort.p3.no/#!/Band/danielmvenner

MAIL: danielsksol@gmail.com

MVH ROCKNROLL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.