Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg en Q-Zone for å kjøre «cocked wah»-lyd på et par soloer, men disse koster jo en del. Finnes det en klone, eller noe som ligner, til en rimelig penge? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BYOC har en men da må du bygge selv.

http://buildyourownclone.com/effects-pedals/wah-volume-filter/envelopefilter.html

Selv har jeg en Noah`s Ark Wah Filter, japansk sak.

Ligger en på Ebay til en rimelig penge. Jeg er ihvertfall happy med den.

http://www.ebay.com/itm/Noahsark-noahs-ark-pedal-Brown-Wah-Filter-/261414634967?pt=Guitar_Accessories&hash=item3cdd86c5d7

Endret av germaniumkid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal huske på den :) Flere forslag mottas med takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ehx the worm som har fixed wah blant flere funksjoner. Solgte den da den ikke passet min lyd, men kanskje det hadde gjort susen for deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør i min umåtelige uvitenhet- hvorfor er dette bedre enn å bruke en wah (hvis man allerede har det) på brettet sitt? Blir det ikke bare enda en lenke i kjeden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en lenke i kjeden gjør meg ikke stort siden jeg bare bruker fire pedaler fra før. Det er mye mer arbeid å skulle slå på en wah når soloen begynner, for så å lete seg frem til sweetspoten. Da er det evig mye bedre å ha en dedikert boks til dette, så kan man skru det til på forhånd :)

Husk at bruksområdet mitt først og fremst er gigs, og da skal ting helst skje litt kjappere enn når man sitter hjemme og ratter i flere minutter hver gang man skal endre lyd :P

Hva må man ut med for en slik EHX-sak da? Er på mobil, orker ikke knotte med eBay osv. :P

Endret av Aphelion

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha- tar den, men er det ikke å bare tråkke på litt sånn i hytt og pine til man finner noe som låter kult, og så late som om det var slik det skulle være?
Den oppskriften har da funket greit for andre, skulle jeg mene.

Spøk til side, skjønner poenget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare demonter pedalen på wahen, still inn potten på sweet spot og bruk den som en fixed wah. Eller er du helt kirk? :D

Endret av Loztboy
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker den på et par soloer, så vil gjerne beholde funksjonaliteten :P

Herrejemini, for en typisk GN-tråd. 763 svar, og to som faktisk er noenlunde saklige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.