Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 Flextone 3 tilbake igjen :-)


Anbefalte innlegg

Regner med jeg banner i kirka nå....

For noen år siden solgte jeg Flextonen min og brukte penga på røramp. Var forholdsvis fornøyd med den men var egentlig ikke noe stort savn.

I det siste har behovene forandret seg og jeg kjøpte tilbake ampen for en rimelig penge, og hadde egentlig ikke så store forhåpninger enn at den var praktisk.

Har brukt den noen dager nå både under egenøving og i band, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg solgte den.

Den er vel utdatert nå, men jeg synes faktisk den låter meget bra .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å høre at flere synes det er kurante greier, og at jeg ikke er helt på bærtur. Det er allsidigheten som er det som jeg tiltrekkes spesielt av. Det blir jo ikke helt som å tyne en røramp, men samtidig blir ting mer tydelige. Flere mener at modeleringsamper fjerner slurv, men sitter ikke med det inntrykket her. Det henger sikkert sammen med at jeg ikke kjører panservreng (ennå ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt på samme sene som Kikki og Kjell Roos band. og han gitaristen der spilte gjennom en Line6 POD og jeg ble utrolig overasket over en knallbra gitarlyd! han spilte på en Steve Lukather signatur med EMG. Det var en god kombinasjon..aktive mikker er sikkert bedre sammen med sånt utstyr. Det skal sies at alle i bandet var utrolig flinke. Gitaristen var TOTO fan og lirte av seg noen saftige Lukather riff under lydprøven, samt synth soloer som de fleste har hørt på P4 . Selv liker jeg å ha en varm røramp på senen ved siden av meg, men det er nok bare en vane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.