Gå til innhold
  • Bli medlem
morten

CAE 2x12 kabinett, minitest

Anbefalte innlegg

Har nå mottatt CAE 2X12 kabinettet og fått prøvd det lit på Koch`en min. Det var ikke så lett som jeg hadde trodd, men ok i forhold til en Koch comboen selfølgelig hehe. Det låt ganske annerledes gjennom kabinettet enn fra comboen. jeg prøvde både paralellt (4x12) og med høytalerene fra Koch`en utkobla.

CAE kabinettet er ikke fult så åpent rent sonisk, men i en helt annen liga i bassen og mellomtonen. kabinettet er jo closed back og Kochen er jo åpen så det har jo stor innvirkning. i kabinettet står det nå Celestion V30, dem er jo en del annerledes enn de custom Jensen høytalerne jeg har fra før da. men Celestionhøytalerne er jo ikke innspilt ennå..

Det blir spennende å høre hvordan kabinettet låter sammen med Mesaen som jeg har tenkt det til. trøkk på vreng og highgain var det ingen ting å si på! låt nesten som en annen forsterker

Om det er verd den stive prisen er jeg lit usikker på da hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V30 sitter veldig fint i lydbildet om det er i bandsetting, kan låte litt snevert og hardt alene :)

Kommer ikke til sin rett før du spiller med andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V30 sitter veldig fint i lydbildet om det er i bandsetting, kan låte litt snevert og hardt alene :)

Kommer ikke til sin rett før du spiller med andre.

Det var akkurat det jeg tenkte! mange er redd for den mellomtonen, men sammen med bass og trommer kommer det nok til å låte bra.

men alle høytalere må jo spilles inn..har ofte hørdt hard lyd på ny forsterkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.