Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Oslobandet Cult Fiction søker trommis og bassist!!

Cult Fiction har spilt sammenlagt 40 gigs i Oslo og i Norge med super-respons fra publikum. Neste spillejobb er om 2 måneder.

Cult Fiction har opparbeidet seg et godt rykte i bransjen og har en vannvittig spennende tid fremover.

Første album og første singel med musikk video er produsert og finslipes i disse dager.

Wimp: http://wimp.no/wweb/album/26457268

https://soundcloud.com/cultfictionband

Har du beats som Mitch Mitchell eller Bassføringen til Bent Sæther og Roger Waters!

- Er engasjert og dedikert. Vet hva det tilsier å stå på hardt for å løfte et band til neste delmål. Nemmlig å bli et headliner band for alle festivaler!

- Vil du spille spille spille spille spille spille LIVE

- Jobbe hardt å oppnå en kjemi mellom oss bandmedlemmer så ved bare et lite øyeblunk vet vi hvor vi skal jamme og slippe oss løs.

- Tar ansvar delaktig het for å jobbe med å få Cult Fiction som band og musiker videre

Ta kontakt for booking av audition.

Stay frosty!

Max Mortensen,

Singer, songwriter & guitarist

Cult Fiction

maxmaxmortensen@gmail.com

www.cultfiction.no

93403705

post-13997-0-55264100-1393682364_thumb.j

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Millen
      Hei, jeg er en ganske ung gitarspiller på 15 år i utkanten av stavanger by, jeg leter etter en realativt ung og uærfaren gruppe å spille med. 
      Jeg har spillet gitar i bare 2 år nå, men jeg føler at jeg kan spille ganske greit nå. Jeg kan spille lead eller rythm, hva nå enn som måtte ønskes. Jeg kan spille alle sjangre men jeg foretrekker om det er noe Heavy-Metal.
      Ta kontakt da ^^ Det kan bli gøy ! 
    • Av Sivert O
      Vokalist søker resten av band i Trondheimområdet.

Jeg har lyst å starte et band som spiller Rammsteinlåter med nordnorsk vokal. Sterkt inspirert av Rammsund selvsagt, bare med en nordnorsk istedenfor nynorsk vri.

Da jeg selv er en relativt fersk vokalist, kan jeg ikke kreve noe særlig minimumsnivå av ferdigheter hos de andre bandmedlemmene.
      Vil understreke at dette er i utgangspunktet mest for moro skyld, men er åpen for å ta det mer seriøst dersom resten av bandet skulle ønske det.
      Har verken instrumenter eller øvingslokale tilgjengelig, så det må noen andre skilte med.

Optimistisk og ydmyk hilsen
      Sivert O.
    • Av UsaDudeMedGitar
      Heisann! Er en gitarist fra Hordaland i Bergens området som ønsker og starte opp et rockeband som spiller blues inspirert 70-80 talls hardrock, Guns N Roses (Apetite era stil). Er selv vokst opp på alt fra Guns N Roses, Aerosmith, AC/DC, Van Halen, Motorhead. Har veldig lyst og få til eget materiale eventuellt og kanskje tweake litt på stilen(e) for å få til noe nyskapende og kult. Søker erfarne og dyktige musikere da jeg har vært heldig og fått spillt med veldig flinke musikere opp gjennom mine 11 år som gitarist, både eldre og jamnaldrende musikere.

Trenger folk med meg og søker bassist, trommeslager, gitarist og dyktig vokalist. Er født i 1998 om det skulle ha noe og si, er altså 17 år gammel. Har mulighet for øvingslokalet i nærheten meg viss det skulle bli noe. Send meg gjerne en mail på severinflotve@gmail.com om du er interessert og fortell litt om deg selv. Hadde vært fett og fått noe til ^^

- Seve
    • Av ErlingTheCanon
      Hei er 17 år og har lyst til og starte et band eller noen å jamme med. Er ikke noe super flink, men har spillt ujevnt i noen år. Det jeg har lyst å spille er alt fra psycholisk rock til DOOM metal.. er åpen for det meste. sååååå bare å ta kontakt om du vil jamme eller noe F:
    • Av cultfiction
      Cult Fiction har eksistert i 2 ½ år og spilt over 50 gigs det siste årene med super-respons fra publikum. Nå skal vi på Norges turne! Cult Fiction har opparbeidet seg et godt rykte i bransjen og har en vanvittig spennende tid fremover! Deriblant turne i Norge og Europa og management. Med en studioinnspilling på repertoaret og ny singel som blir lansert de kommende dagene. Har du bassføringene til Nick Oliveri, Bent Sæther, Roger Waters, Mike Dirnt, TA KONTAKT! Spotify: http://open.spotify.com/album/3rfucBT5Ko6afqiYnWeZer Musikkvideo: Høres dette interessant ut, TA KONTAKT! Stay frosty! Max Mortensen, https://www.facebook.com/Cultfictionofficial max@cultfiction.no Tlf: 90160070
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.