Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker metalband i Trondheim


St. Ian

Anbefalte innlegg

~Hei, jeg er 17 år og kommer fra Malvik og søker etter et metalband som virkelig er god i musikk. Gitar er noe jeg KAN, det er det jeg gjør 2 timer + hver dag. Jeg kan det meste av riff bare jeg kan øve litt. Jeg har spilt gitar i 5 år og elsker det mer og mer. Liker best å spille i Drop stemminger, drop C og lavere. Skal spille på UKM i Malvik (Malviks ytre samfunnshus) 7. Mars kl. 19 som gitarist og vokelist i bandet Paralysis, hvis du vil se meg i action. Sanger vi spiller er skrevet av meg. Synger også litt.

~Jeg er inspirert av:

- James Hetfield (Metallica)

- Jim Root (Slipknot/Stone Sour)

- Mark Tremonti (Alter Bridge/Tremonti)

- Matt Tuck (Bullet For My Valentine/AxeWound)

- Lee Malia (Bring Me The Horizon)

- Ryan Bruce (han er på Youtube)

~ Mitt rig:
Orange Rocker 30
Laney 4x14 kabinett

Gibson Flying V (EMG mod.)
Gibson Les Paul Studio P90

Ibanez TS-9
WahWah pedal
TC electronics tuner

~Favorittband:

Slipknot, Stone Sour, Metallica, Bring Me The Horizon, Avenged Sevenfold, Tremonti, Periphery, Of Mice & Men og A Day To Remember.

~Bandet jeg ser etter:

En ganske så god vokalist som også kan å ta screaming (må ikke kunne å screame). Gjerne ha hatt sangtimer i ca. 1 år og oppover.
En trommis som kan spille Avenged Sevenfold, Slipknot, Bring Me The Horizon best mulig.

En bassistssom kan spille det meste av Metallica, Slipknot og Bring Me The Horizon best mulig.

En gitarist som kan det meste av det jeg kan og har godt utstyr.

Jeg er en som er villig til å satse ALT. Ikke redd for å spille mange konserter heller, som alltid er et +.

Jeg for over 1 år siden, har blitt bedre og jeg valgte en enkel og grei sang:"

"

3 år siden

Endret av St. Ian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.