Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Radiate Heat spiller på Emergenza lørdag 15 mars kl 2100!


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

Gratulerer med det! Men vet ikke hvor seriøst det bør tas når fuckings Svovel kom på andreplass. Det er faktisk noe av det fæleste jeg har hørt. Det blødde fra ørene og jeg måtte uttafor etterpå.

Gratulerer med det! Men vet ikke hvor seriøst det bør tas når fuckings Svovel kom på andreplass. Det er faktisk noe av det fæleste jeg har hørt. Det blødde fra ørene og jeg måtte uttafor etterpå.

Svovel fikk faktisk flest stemmer i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Ikke jeg heller men de hadde vel fått mange til å stemme på seg da. Men i finalen er det vel kun jury som bestemmer så da får vi se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller men de hadde vel fått mange til å stemme på seg da. Men i finalen er det vel kun jury som bestemmer så da får vi se:)

Nja, jeg kjenner hele bandet, og de hadde ikke solgt stort fler enn 40-50 billetter. Det er et stort gap derfra til 159 stemmer. Vi opplevde det samme i semien i fjor, da vi solgte 32 billetter og fikk 119 stemmer. Public appeal er en fin ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, Faen.. Det var nesten ingen der når jeg kom rett etter at de hadde spilt,.. Når Radiate Heat spilte slapp ikke vokalisten min inn fordi det var for fullt der inne, så jeg tenker at både Radiate Heat og Fierce JUstice da burde hatt ett større antall stemmer enkelt og greit basert på antallet publikum i lokalet. Men nå har jo aldri Emergenza fungert helt optimalt eller helt logisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, Faen.. Det var nesten ingen der når jeg kom rett etter at de hadde spilt,.. Når Radiate Heat spilte slapp ikke vokalisten min inn fordi det var for fullt der inne, så jeg tenker at både Radiate Heat og Fierce JUstice da burde hatt ett større antall stemmer enkelt og greit basert på antallet publikum i lokalet. Men nå har jo aldri Emergenza fungert helt optimalt eller helt logisk da.

Ja, blir jo litt spesielt. Trur de bare går etter løste billetter i døra. Er eneste måten de kan overholde brannsikrings-krava uten å risikere å ryke på en smell, trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

http://www.emergenza.net/NO/nn-NO/news/1020/20798/andre-semifinale-i-oslo-p-john-dee-var-en-kjempe-fest.aspx

Trodde vi samlet flest folk men var kanskje litt for brisen til å få med meg alt:)

Vi solgte 100 billetter men det var tydeligvis ikke nok til å komme øverst på pallen men fuck it, vi er i finalen og da er det ikke publikum som bestemmer:)

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.emergenza.net/NO/nn-NO/news/1020/20798/andre-semifinale-i-oslo-p-john-dee-var-en-kjempe-fest.aspx

Trodde vi samlet flest folk men var kanskje litt for brisen til å få med meg alt:)

Vi solgte 100 billetter men det var tydeligvis ikke nok til å komme øverst på pallen men fuck it, vi er i finalen og da er det ikke publikum som bestemmer:)

Sannhet med modifikasjoner. Det er en publikumsbestemt "kvalikk" før dommerne kommer inn. Vet ikke hvor mange band som deltar, men det de 10 bandene med flest stemmer blir vurdert av dommerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Oki, vel blir uansett gøy å spille på RF enten vi vinner el ikke:) Vi har ikke spilt konserter før disse to på John Dee så dette er bare gøy uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Hans Hansen

Ja da ble det ikke førsteplass på Radiate Heat, men det var jo jævlig gøy å spille på RF da:) Det var Atle Pettersen fra Skal vi danse etc og bandet hans The Scheen som vant.
Men 12 juni skal vi spille vår fjerde konsert også den på RF foran 300 stk på bedrift arrangement så det blir stas!

Første konsert, John Dee, Emergenza innledende runde:
Gutta i Radiate Heat viser ekte spilleglede, og når vokalisten skriker "Dokke e deilig" til publikum, koker John Dee!
Låt nummer 3 er ekte rock, selv om de mener de spiller alternative rock. Mange fete låter, og et utrolig grandiost lydbilde. Vokalisten er utrolig dyktig, og får med seg publikum på allsang, og noen ganger føler man at man er på en Wolfmother-konsert. Terningkast 4

Andre konsert, John Dee, Emergenza semifinale:
Jeg vet ikke helt om det lå en Audioslave-vibbe i lufta, eller om Chris Cornell er favoritten til vokalisten. Uansett var det en fet opptreden av gutta i Radiate Heat.
Kule gitarsoloer og en frisk vokal gjorde konserten til en energi-innsprøyting!
Riffene var det høyt nivå over, og alt i alt var det et veldig bra show. TERNINGKAST: 5

Tredje konsert, Rockefeller, Emergenza finale:
De tok seg opp et hakk fra semifinalen, og leverte et veldig bra show på Rockefeller. Det er noe som minner om Audioslave, men jeg vet ikke om det er tilsiktet. Uansett, var Audioslave et bra band i sin tid, så det er ikke noe å utsette på det. De leverte et bra show. Vokalen var sterk, og trøkket varte gjennom hele settet.
Dessverre ble de utkonkurrert på lørdag. TERNINGKAST: 4

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.