Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klon?


krishest

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi retter første post til:

"Jeg ser "veldig mange" folk har Klon-pedaler, som de veldig gjerne selger for veldig høye priser."

Jeg har tilbudt å bytte min mot en '59 burst but no takers.............. common! offer still stands!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Klon KTR. Bruker den som boost. Etter den kom på brettet har den stort sett alltid stått på. Er jo rimeligere en de første utgavene av Klon, men ikke billig denne heller til å være en pedal som sikkert masseproduseres.. Verd prisen ? ......for meg i allefall siden jeg liker den og den brukes mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.premierguitar.com/articles/20210-builder-profile-klons-bill-finnegan?page=3

Veldig viktig poeng i de siste to avsnittene om resultatet pga alle kopiene som lages.

Jeg har prøvd veldig mange pedaler, men enda ikke funnet en som låter så bra som Klon. Men det er et viktig poeng som må understrekes. I HiFi verden så sies det ofte at det beste stereoanlegget er det man ikke hører, underforstått at musikken og lydene er så naturtro gjengitt at man glemmer at dette produseres i en "boks". Dette synes jeg stemmer med Klon også. Pedalen høres egentlig ikke, det bare låter jævla kult ut fra ampen. Dette sier han også i intervjuet var ett av kriteriene. Og jeg synes Klon låter like godt uavhengig av amp. Andre pedaler virker å fungere bedre på noen type amper/høytalere. Som eksempel sexdrive. Denne synes jeg låt bra på de mindre ampene, på moderat volum med openback, men grøtet alt for mye til når man gikk opp på større amp, volum og med 412 kabinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.