Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD (rimelig forsinket) EBMM Silhouette


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Fikk denne fjøla for et par 2 - 3 månder siden, men har ennå ikke lagt ut noe godsaker til forumet, så tenkte jeg skulle gjøre det nå.

Bytta bort min 08 LP goldtop i denne fjøla her, og er veldig fornøyd med byttet sålangt. Var i bunn og grunn egentlig ute etter en JP av en sort når jeg først la ut annonsen min med forslag om bytte, så var det plutselig en LP-samler bosatt i Bergen som sa han hadde fått inn en EBMM og att jeg sku ta med meg LP'n og komme å se på'n.
Var muligens hos karen i 2 - 3 timer å preika og fikk prøve 70's LPer og alt mulig kos, og så endte det opp med att jeg tok med meg denne godsaken hjem.

EBMM Silhouette i tangerine pearl finish!

post-3977-0-63393100-1391956348_thumb.jppost-3977-0-12752200-1391956361_thumb.jppost-3977-0-14070200-1391956382_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig ikke helt min kopp med te, men om den er like god som det jeg har prøvd av EBMM tidligere så er det ei knalløks! ..og så spiller det jo ingen rolle hva jeg synes så lenge du er fornøyd heller. ;) Grættis!

Hva sitter det av pickuper i den?

Finishen var ikkje heilt det eg var ute etter først heller, og eg fikk litt sjokk når eg såg den for første gang, men det er slikt som ein blir vandt til. Synest den ser ganske tøff ut nå :D hehe.

Den er nydelig å spille på og har grei sustain, selv om jeg prøver meg ut med nye strenger og har -litt- mindre string-tension enn jeg helst var ute etter.

Tror den er mer eller mindre helt orginal, så jeg er 90% sikker på att det er PAF-Pro i neck og bridge.

Kossof: Kanskje det? :D Musikknorge er veldig lite, og bare på en liten annonse på facebook kom vi frem til 4 forskjellige folk som hadde eid samme fjøla. Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.