Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Tokai LS 60 Goldtop 1984 modell


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Jepp, men det er jo en akustisk en du aldri bruker... ;) (hva er det igjen, forresten?).

Sen 70 til midten av 80 Tokai Love Rock er skal stort sett være bra saker, spesielt 80-serien og oppover. LS60 har vel poly-lakk?

Prismessig er de også gunstige ettersom tilsvarende Grecos synes å gå for en god del mer tror jeg. Japanske kopier er uansett bra gitarer til en relativt rimelig penge, sett at man ikke kjøper de som har tilsvarende kvalitet med en hi-end Gibson..., men den diskusjonen skal vi ikke begynne på IGJEN. ;)

Pøs på med skikkelige bilder etter du har fått den tilbake til service. Må levere Edwardsen min på service selv for ny nøtt (etter at jeg har fått satt på låsbare Gotoh Klusons). Kommer til å vente til jeg har ObG LP jr på plass for å se om den trenger en overhaling også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Skal få lagt ut detalj bilder etter doktor besøket.

Kassa er en WM-45. Skal ikke selge en gitar i 2014! Eller.. kanskje en da;)

Endret av frankajoerg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed, men nå er det som kjent slutt på den visa for en god stund framover:)

Yeah, right ;) Jeg har faktisk beholdt 1979 Strat'n i snart et år nå. Har vært lagt ut for salg, men jeg kom heldigvis til fornuft før den ble solgt......og det var nære på!! Samme historia går for Springsteen-Tele'n. Den har vært ute for salg, men "angremannen" slo til slik at jeg beholdt den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.