Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sliping av bånd i Oslo sentrum


Sorg

Anbefalte innlegg

FIkk gitaren justert av Golden Guitars (plek-maskin) i fjor. Det var slettes ikke billig, men synes det var minimal forskjell på gitaren etterpå.. Mye av problemet er at de øverste båndene (som jeg bruker minst) ikke ble slipt ned, og det ødelegger en del av hvordan man kan sette opp gitaren. Jeg har nå strengene høyere enn noen gang.

Ønsker å levere inn gitaren for manuell justering/sliping av bånd i Oslo sentrum. Noen som har anbefalinger på folk som faktisk gjør en god jobb og som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar workshop på Bekkestua (t-bane fra sentrum) er jævla flinke. Les paulen min ble en drøm etter setup/fretwork der. Hyggelige er dem også :)

Kan også anbefale Guitar Workshop. Fikk aldri noe dreis på SGen min før jeg leverte den inn til total setup. Nå spiller den som en drøm og er min soleklare favoritt. Fikk dog ikke utført båndsliping da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ringe et par sjapper og spørre... Tror det fortsatt er ringemulighet på mobiltelefoner, selv om det ikke er prioritert lenger :P

Sjekka hos vintage som skulle ha 1300-1800... er par jobber og man kan jo heller kjøpe ny gitar.. var derfor jeg ville kryssjekke her... bekkestua ringte jeg hver dag i en uke en gang, uten svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Gulden har gjort en dårlig jobb bør du klage. Er halsen i utgangspunktet rett skal en plek-maskin sørge for at bånda er jevne. For meg høres det ut som om de ikke har slakka truss-rod så halsen var snor-rett uten strenger før slipejobben starta.

Endret av PerH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.