Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Mustang III/IV - lydkvalitet


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Finnes det noen reele konkurrenter da - i samme og prisklassene over? Ser at Vox og Line6 har noe liknende...men klarte ikke finne noe hos f.eks Marshall..

Noen som har modeleringsforsterkere med effekter?

Det så så lovende ut med Fenderen er hvretfall at den kan kobles til pcn for enklere(?) redigering, oppdatering og ferdige presets..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Mustang IV som jeg er meget fornøyd med. Mener å huske jeg gav kr. 2100,- brukt.

Bedre amp får du ikke for den prisen.

Denne har 2x75W som er mer enn nok.

Det eneste jeg har å utsette på den er at når du drar på skikkelig med volume, blir høyttalerene litt crispy. Men det er ikke nødvendig å spille så høyt.

Jo, noe annet jeg kunne ha ønsket meg er MIDI- programskift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang er bra det ;)

Men no som du får deg Suhr til x-antall lapper, vert det kanskje litt kjipt å ikkje ha ein røyrforsterkar?

+1.

Dropp dyr custom Suhr, kjøp en rimeligere 'stock' en og legg penger i en god røramp.

Sorry mac, men det å bruke sikkert nærmere 30 løk på en customgitar og tenke at man nøyer seg med en Fender Mustang-amp er for meg ganske så merkelig prioritering. Et tips, når en først skal bruke så store summer, kan være å legge like mye i amp som i gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en hybrid, en Fender Super Champ XD. Jeg synes det er bra og mye for pengene. Jeg har sett et par på finn ganske nylig til fine priser også (1800 og nedover)

Men den har kun ampsim. Ellers oppfører den seg som en vanlig amp.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.