Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kasse/bag som passer MFC101 + noen gasspedaler.


The Euphor

Anbefalte innlegg

Jau, jo, det må skaffes brett til dette, med kasse/bag for frakt.

Har funnet ut at 24" blir akkurat litt for snevert i bredden, og at 26" sannsynligvis er det som må til.

Fotbrettet er rett under 16", hver gasspedal inkl plugg er rett under 5". 26" blir derfor bra, skulle jeg tro.

Hvilke produsenter finnes på denne fronten? Mange som lager fotbrett for pedaler vil muligens bygge for høyt, det er ikke noe behov for strømforsyning under brettet - kun en flate som alt kan stå på.

Bruker et bilde som et eksempel:

photo-1-500.jpg

Jeg har ikke noe bruk for den øverste rekka med pedaler, Er det noen som lager slike ting etter mål?

Bildet viser plate som en del av flight, må ikke være det, kan godt være et brett med bag eller brett som lastes inn i flight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lage en jeg. Men hvis du skal ha alulister og vannfast finer, må jeg betale "sluttbrukerpriser" på materialene, så da er det like greit å snakke med Capro som nok betaler en helt annen sum for råmaterialene. Er hobbyplater og furu noe du kan bruke, mer den stilen der, skal jeg få til noe. Send meg ev. en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt litt på en flight til MFC'n jeg og, men er litt i tvil.

Pleier å kaste den oppi en bag sammen med etpar expressionpedaler og div ting.

Blir liksom mer og drasse på med en flightcase til den, ikke like greit å slenge over skulderen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller best hadde det vært med en plate + bag. Veldig greit å bare ha én kabel å koble til så er alt oppe. Har sendt en forespørsel til Rufo om de kan lage noe mer skreddersydd. Lengde og bredde som bedre passer MFC + 2x pedaler. Mindre størrelse = mindre vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kom en pakke i postkassen. Her ligger knottbrettet helt nede i venstre hjørne - alle dingser har gummiknottene på. God plass til rette plugger på oversiden. Jeg tok høyde for det ettersom kabelen til MFCen tar litt plass uansett. I tillegg er det plass til en liten switch eller tuner, dersom det er ønskelig. God Rufo-kvalitet! :D

1262929_10151871053281534_652581876_o.jp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.