Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD x2


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Ja, den ble faktisk det, både å spille på og å se på. :)

Bigsby er stor og bælete, men du verden så mye sjarm...., og stemmeproblemer? Nada, så lenge man ikke tror man har å gjøre med noe annet enn nettopp en Bigsby.

Nutta på gitaren er ikke riktig filt i forhold til strengetykkelsen jeg bruker, A- og mørk E-streng ligger og hviler på sporene, ikke nedi (og det fungerer faktisk bedre enn det høres ut som). Sliter også litt med klirr på første bånd på de lyseste strengene og egne gitartech-evner strekker ikke helt til merker jeg, selv om jeg har fått den relativt greit justert.

Nå hygges det med skitten Twin deluxe-preset på eleven racket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sort plast på vei (pickupringer, poker chip og tre-lags plekterbrett) som jeg vurderer å teste ut på Edwardsen. Jeg har en liten greie for den sunburste Les Paulen til Bonamassa må jeg innrømme....

Edwardsen trenger nye stemmeskruer også, men litt usikker om jeg skal sette på vanlig Tonepros Kluson eller låsbare Kluson-greier fra Gotoh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Av Rinkya-kjøpene mine er det egentlig bare Edwardsen som har fått noe oppmerksomhet. Den har noe ved seg som jeg liker godt.

Har siden sist fjernet bigsbyen og satt på Faber stoptail. Ramlet ned en boks med plastikk fra Creamtone som jeg satte på i dag. Passer til Gibson Historic. Ikke direkte replacement til denne, men så å si (måtte pusse bort en millimeter der plekterbrettet står mot bridgepickupringen). Mangler sort pokerchip. Litt usikker på knottene, men heller mot at jeg syns det ser bra ut.

epu8yjev.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.