Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metalband søker Lead-gitarist


OtBoD

Anbefalte innlegg

Vi er et seriøst metalband som søker en ny lead-gitarist.

Vår hjemmeside

Vi startet opp for første gang i 2007 og har holdt det gående til denne dag. Bandet består opprinnelig av fire medlemmer, men leter altså nå etter en ny fjerdemann.

Vår diskografi:

Oblivion (Demo) - 2009

On the Brink of Destruction (Album) - 2010

Death in Small Doses (Remake) - 2012

Impossible is Nothing (Singel) - 2012

Vi har nylig spilt inn vår andre fullengda skive som nå er i mikseprosess. Den vil ha sin utgivelse om ca 2 måneder. Materialet er heavy/thrash.

Vi leter etter en erfaren og kreativ lead-gitarist i 20-årene som har lyst til å spille live. Live-erfaring kreves ikke, men viljen til å stå på en scene bør være der.

For tiden holder vi til - og har øvingslokalet - i Sarpsborg, Østfold. Hvor fremtiden vil lede oss vil tiden vise.

Du kan finne mer informasjon, eller ta kontakt med oss på Vår hjemmeside, facebook-side eller vår mail.

http://www.youtube.com/watch?v=iuX6aioBF2M

41_tonic_breed_heavy_metal.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg hadde lett blitt med. Jeg er mer inne i teknisk death metal kategorien (favorittband: The Forsaken, Obscura, Necrophagist, Dissection, Opeth osv.), men dette hadde vært gøy, jeg liker også thrash veldig godt, selv om jeg ikke hører så mye på det! Desverre bor jeg i Oslo, og kan ikke kjøre til Sarpsborg hver uke for å øve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.