Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roland Microcube vs Fender Mustang II


Siss29

Anbefalte innlegg

Du kan endre og lagre patcher akkurat som du vil.. Men du er jo begrenset til å bruke amp-modellene og effektene som er med i softwaren..

Får du lyden ut gjennom forsterkeren da, eller er det først når man har lagret de inn på denne? Laptopen min har nemlig helt møkk lyd. :P

Hvordan er effektene og forsterkertypene på Fender Fuse da? Jeg har lastet ned programmet og venter spent på forsterkeren som sikkert kommer i slutten av neste uke, men kan dermed ikke finne ut av det på en stund selv :P

Og er headphones utgangen liten(3,5mm) eller stor jack (6,3mm)? Microcuben har den store, og utifra det jeg synes jeg ser på bilder av Fenderen så ser jeg for meg at det er liten? Og hva slags USB-kabel brukes?

Endret av Siss29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fuse er bare for å redigere innstillingene på ampen. Men det gir deg tilgang på en god del ekstra ting som du ikke finner med knappene på ampen :) USB-kabel følger med.

Er ikke med på den jeg har kjøpt brukt. Derfor jeg lurte.:) Er det micro USB på ampen?

Lyden kommer heldigvis ut fra ampen..

Kanskje en ide å lese litt i bruker-manualen mens du venter?

http://support.fender.com/manuals/guitar_amplifiers/MustangI_II_advanced_manual_English.pdf

Står dessverre ikke hva slags phones eller USB-type det er brukt :( Men skal sjekke den grundig ellers og ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.