Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om headphones til iPhone


Sorg

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om bra in ear headphones til iPhone og streming av musikk? Tenker priser under 2000. Må selvsagt ha bra lyd og god kvalitet.

Hadde disse før: LOGITECH ULTIMATE EARS 700 NOISE-ISOLATING

Endret av Sorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In ear eller store med demping? Jeg har kjøpt meg ACS T15 nå etter jul med formstøpte propper fra Hantek. Utrolig gode synes jeg! Fordel at man kan ta ut høytalerne og sette inn skikkelige dempningsfilter for konsert/øvinger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag håller med siimen om ACS T15. I alla fall om du inte har formstöpta proppar sen tidigare. ACS T15 är ganska ärliga och raka i frekvenskurvan, inga överdrivna frekvenshöjningar ala basboost. Det kan ju vara både positivt och negativt beroende på vad man är ute efter. Jag letar själv efter ett par trådlösa lurar (ikke in ear) till att ha on-the-go och hoppas på bra tips i den här tråden :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette ikke kom klart frem, men ønsker altså høreplugger/in-ear ikke headset. Vet at lyden blir best i headset, men synes det blir for stort i enkelte sammenhenger. Dette er øretelefoner jeg ønsker å bruke på vei til jobb, på løpetur, på stranden, etc. Da kan slike klokker bli for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg si meg uenig, Audun. Selv om lyden i iPhone ikke er 100% optimal, så er forskjellen mellom billigøreplugger og skikkelige saker mye større.

Ikke uenig, men jeg si at man får skikkelige saker til ganske langt under 800 spenn. Dessuten hører man jo enda bedre hvor crappy komprimerte filer låter jo bedre headsettet er... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uenig, men jeg si at man får skikkelige saker til ganske langt under 800 spenn. Dessuten hører man jo enda bedre hvor crappy komprimerte filer låter jo bedre headsettet er... ;)

Som sagt har eg ein Samsung G3. Brenner inn CD-platar og laster ned litt betre filar. Då vert dei eg har fort verdt pengane :) Sjekka kvitteringen no. Dei kosta 689,- .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det blir jo selvsagt kun snakk om en hundrings eller to å spare før man kommer såpass langt ned i prisleie at det er stor fare for at man får merkbart dårligere varer, og at det til og med merkes godt på komprimerte filer. Likevel er erfaringen min at headset til 3-500,- gjør jobben godt. Spesielt også med tanke på hvilke miljø dette blir brukt. (Trening, bussen, toget osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.