Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suhr gitarer - noen i Norge som selger dette?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Spillbarheten var som på alle Suhrgitarer jeg har hatt, meget bra.

Du kan sette de opp akurat som du vil ha dem siden kvaliteten på på båndjobb osv er topnotch.

Ellers handler det jo mest om å finne halsprofilen som passer dine hender.

Dette er jo 100% en smakssak, jeg liker litt tykkere halser.

Innbiller meg at de er mer stabile og har mer resonans pga av mer tremasse.

Solgt maaange gitarer pga for tynne halser, må ha litt og ta i :)

Har ingen bilder tilgjengelig siden jeg er borte og bare surfer på en ipad nå.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en Suhr fra www.guitarguitar.co.uk i England. De har et meget godt utvalg. Vet ikke helt om hvordan prisen er i forhold til i USA, men de hadde meget god service. Når jeg kjøpte ville jeg aller helst handle fra Godlyd, men det tok de flere måneder å bestille den til meg. Siden guitarguitar hadde den gitaren jeg ønsket hengende på veggen sin, og jeg var utalmodig handlet jeg fra de.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig hode i profilbildet, Debris! Du må poste bilder av resten også! ;)

Har etter et kort møte med Tyler hos Godlyd blitt litt bitt av basillen, men det er umulig å finne noe brukt. Det positive må være at selv om du importerer en slik type gitar fra utlandet bør det være mulig å dekke utlegg dersom den ikke passer deg helt. Tilgangen på disse instrumentene er ikke stor på bruktmarkedet - likevel vanskelig å få solgt brukte gitarer til mer enn 17-18.000,- med mindre du selger noe helt spesielt til en helt spesiell kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter et kort møte med Tyler hos Godlyd blitt litt bitt av basillen, men det er umulig å finne noe brukt. Det positive må være at selv om du importerer en slik type gitar fra utlandet bør det være mulig å dekke utlegg dersom den ikke passer deg helt. Tilgangen på disse instrumentene er ikke stor på bruktmarkedet - likevel vanskelig å få solgt brukte gitarer til mer enn 17-18.000,- med mindre du selger noe helt spesielt til en helt spesiell kjøper.

??? ligger to på Finn nå......... syntes det ser ut som stort sett alt Godlyd selger havner på finn etter 6 måneder jeg........ anyho, du kan kjøpe min.... 16k?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gitarer på Finn, det er omtrent like mange som på eBay (teller ikke med Variax-modellene). Det er ikke slik at du kan finne den "rette" gitaren på bruktmarkedet dersom du "må" ha visse specs. Hvorvidt to gitarer på Finn er mye eller ikke kan jo diskuteres.

16k er nok for mye, med mindre du har noe litt mindre spesielt, og jeg er en litt mindre spesiell kjøper. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16k er nok for mye, med mindre du har noe litt mindre spesielt, og jeg er en litt mindre spesiell kjøper. ;)

Min er veldig lite spesiell. Den her arctic shmear classic'¨n. Men den er fet så jeg har ikke tenkt å "gi" den bort ass.........

Tenkte jeg skulle gi opp dette gitar greiene og selge Suhr'n og Tyler'n............

post-1540-0-64193300-1390823338_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er veldig lite spesiell. Den her arctic shmear classic'¨n. Men den er fet så jeg har ikke tenkt å "gi" den bort ass.........

Tenkte jeg skulle gi opp dette gitar greiene og selge Suhr'n og Tyler'n............

Avbetaling! Tar du avbetaling? Evt. er jeg villig til å gjøre en hel del ting, som en bråte av mennesker helt sikkert ville karakterisert som ekle.

Seså, da fikk man bidratt med litt mer OT.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbetaling?! Tar du avbetaling?! Evt. er jeg villig til å gjøre en hel del ting, som en bråte av mennesker helt sikkert ville karakterisert som ekle.

Seså, da fikk man bidratt med litt mer OT.

Jeg posta bilde av en Suhr så vi er vel innafor............ Jeg bruker svært lite penger på ekle ting så vet ikke helt om jeg ser noen oppside for meg her ass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg posta bilde av en Suhr så vi er vel innafor............ Jeg bruker svært lite penger på ekle ting så vet ikke helt om jeg ser noen oppside for meg her ass.....

Absolutt, jeg snakket om meg selv og mitt bidrag til tråden jeg.

Forelsket meg i Tyler'n din etter gig'en på skuret. Nydelig sak. Låt fint gjorde den også, men tipper vel at fingrene ikke følger med? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.