Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez RG2770FZ frå Japan?


Zeph

Anbefalte innlegg

Brukt er absolutt aktuelt.

Går det mykje i Ebay, eller har du tips om andre sider på interwebben?

Må vel innrømme at finishen var det første som slo meg. Eg har lyst på ein 24-bånds Ibanez. Designet appellerer, samt at eg har likt godt dei gitarane eg har prøvd. Når det gjeld modell så er det fleire variantar enn eg kan halde styr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sevenstring.org. jeg har handla en del derfra.

det siste av gitarer jeg endte opp med derfra var en RG2020x til en tåpelig god pris (så fort en gitar får en bitteliten chip, så går det rundt for amerikanerne og prisen raser)

ellers er jemsite.com er knall side å titte litt på.

PS: SS krever at du har så og så mange poster får du kan skrive i kjøp/salg-avdelingen, men ingen hindrer deg i å sende pm til de som selger ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen veldig fristende brukte J-Customs på ishibashi-UBOX. Prisene er slettest ikke gale. Jeg holdt f.eks. på å ryke på denne:

http://www.ishibashi.co.jp/u_box/e/select.php?cd=01-316993907

Sjekk UBOX ibanez sidene for brukte gitarer - prisene er ikke værre enn ebay iallfall:

http://www.ishibashi.co.jp/u_box/e/eubox.php?word=2&word=2&key=ibanez&select5=down&T=gazo&p=1

EDIT: Blander litt - var ikke akkurat den 8570en jeg var på nippet til, men den er ikke så gal denne heller(skjønner bare ikke at noen har puttet en V8 i bridge på en sånn gitar...)

Endret av CarvinDC135
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr og styr. Ikkje meir styr enn å overføre pengar og hente den på posten ein dag, men den reiser sjølvsagt litt lengre.

Argument for å kjøpe frå Japan eller USA er modell, finish og pris. Eg er ikkje like gira på ein turkis JEM. Gitaren er nok like god, men eg må ha noko eg vil sjå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr og styr. Ikkje meir styr enn å overføre pengar og hente den på posten ein dag, men den reiser sjølvsagt litt lengre.

Argument for å kjøpe frå Japan eller USA er modell, finish og pris. Eg er ikkje like gira på ein turkis JEM. Gitaren er nok like god, men eg må ha noko eg vil sjå på.

Tenkte vel heller på pris, moms toll osv.. du vil vel komme billigere ut av det ved å kjøpe på innsiden av landegrensa sånn bruktmarkedet er nå.. Men for all del, det er jo ditt valg :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser pluss på begge sider. det er enklere innlands. rett og slett.

om man har litt is i børsa, så kan man VIRKELIG score over pytten, for ikke å snakke om at utvalget er vilt mye bedre.

og dette er FØR vi begynner å snakke om luthiere, men det er en annen tråd ;)

de to, snart tre siste gitarene mine kommer fra statene, statene, og england.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kun var et eksempel fra din side, men akkurat den der var da i mine øyne mer mishandlet enn brukt. Liker ikke helt den sprekken den har ved neckjointen, selv om jeg ser selger skriver det kun er en sprekk i finishen. Når det gjelder skifting av deler så er ikke det så fryktelig innviklet; det meste er å skru ut og skru inn, samt justere litt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.