Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tanker om Divided by 13 CJ11


Lundebird

Anbefalte innlegg

Har fått et tilbud om en bytteavtale for John Mayer-gitaren min mot en Divided by 13 CJ11. Først og fremst kan jeg jo spørre om dere syntes dette er en god avtale. For min del virker det slik.

Det andre jeg lurer på, er hvilken type amp dette er. Har funnet veldig mye forskjellig på webben, og ikke alt stemmer sammen. Det jeg ser etter i en amp er en med klar, "sparkly" cleans, mye headroom, og tar pedaler bra. Jeg spiller i en mellomstor kirke, men mikker ampen i et eget rom. Jeg trenger at den kan spille litt høyt uten at den brekker opp med en gang.

Hvilken amp minner den om? Har lest at den er som en Blackface Fender, men det har jeg hørt om FTR'en og. Kom med all info du kan komme på. På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et JRT 9/15 stack, som da ikke er så veldig ulikt denne, og er STORfornøyd!:-) Spiller kun strat og tele med diverse konfigurasjoner på mikrofoner, tre, switching osv. Men denne leverer hver gang!

Og ikke minst; den elsker pedaler! Tommelen opp for go på denne fra meg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et JRT 9/15 stack, som da ikke er så veldig ulikt denne, og er STORfornøyd!:-) Spiller kun strat og tele med diverse konfigurasjoner på mikrofoner, tre, switching osv. Men denne leverer hver gang!

Og ikke minst; den elsker pedaler! Tommelen opp for go på denne fra meg!:-)

Da er jeg i samme situasjon. Spiller strat og tele med mye pedaler.

Endte opp med å kjøpe denne. Tusen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.