Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

vokalist søker band i stavanger omegn


rocketrolle

Anbefalte innlegg

kreativ vokalist på snart 27 år søker etablert, eller band i startfasen (med de folka som trenges) i stavanger/sandnes/jærenområdet.

jeg leter hovedsakelig etter bands innen rock eller hardrock sjangeren, er fan av rockelåter med groove mixet inn i melodiene aka panteraish style.

jeg synger både pent og skittent, growler ikke.

noen få bands jeg liker og finner inspirasjon fra er jorn, skid row, alice in Chains, Pantera.

jeg har eget utstyr til å ta opp demovokal hjemme ved interesse, eller jeg kan møte opp for en jam, alt ettersom.

ta kontakt ved interesse og nysgjerrighet! ;)

ser etter folk som ikke er så alt for mye yngre enn meg selv.

Endret av rocketrolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Hei ! Jeg og bandet mitt spiller i Rock/Hard Rock sjangeren :) Vi startet opp for ca 2 måneder siden men de fleste av oss har masse erfaring fra tidligere band. Vi ønsker og komme en vei og har endel sanger som kun mangler vokal/tekst. Vi er i 18-19 årsalderen da... Vi øver på Bekkefaret, Hundvåg og Kvernevik.

Ta kontakt om dette kan virke intressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg og bandet mitt spiller i Rock/Hard Rock sjangeren :) Vi startet opp for ca 2 måneder siden men de fleste av oss har masse erfaring fra tidligere band. Vi ønsker og komme en vei og har endel sanger som kun mangler vokal/tekst. Vi er i 18-19 årsalderen da... Vi øver på Bekkefaret, Hundvåg og Kvernevik.

Ta kontakt om dette kan virke intressant!

takker for svar! beklageligvis er jeg på leit etter folk av den litt eldre garde da jeg selv begynner å bli litt opp i åra hehe.. lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg er med hvis du er interressert i å samle sammen en gjeng? Nå har vi da trommer å vokal, burde ikke være problem å finne en gitarist eller to og en bassist? Jeg holder til på ganddal og er 25 år:)

hei!

enten så går det ikke an å slette innlegga sine her, eller så vet jeg ikke hvordan jeg gjør det hehe.. men jeg har funnet meg fullt band nå, så du får ha lykke til videre med jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.