Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Første på over to år!


Mortenolb

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nydelig gitar:). Og bare innrøm det; du syntes det var litt bedre enn å lande dama :) ?

Njaa, det er noe med å få det til etter å ha prøvd i tre år :P

Sweeeeet! Og ikke minst takk for pakke-ut bilder. De er undervurdert, og gir nok fler av instant GAS

Hngd!

Ned i kjelleren med deg og plukke mer opeth

Bare hyggelig! Og ja, jeg har planer om å lære meg en i dag, om jeg rekker :D

Jeg liker generelt ikke slike møbelgitarer, men siden den gir såpass Opeth-vibber sklir den hjem hos meg. Da mangler du bare en Laney GH-amp..., og langt hår. Skjegget har du i boks.

Så det lå en GH50L på finn til 3 lapper nå. Blir jo litt frista, men dét har jeg ikke råd til på en stund :D Og jeg er såpass tynn i håret at jeg ser vel antageligvis mer ut som en 50-åring/Devin Townsend(hvertfall om noen år) med langt hår. :P

Husker de spilte i Spektrum, og han løp fra den ene enden av scenen til den andre. Han klarte å snuble i effektbrettet til bassisten. Det var ikke så veldig tydelig. I stedet for å late som ingen ting, stoppet han opp og gjorde alle oppmerksomme på tabben. Artig skrue.

Og fin gitar da gitt. En slik kunne jeg tenke meg å skaffe meg. MortenOlb- jeg veit hvor du bor...

:D Synd det er vanskelig å komme seg inn her! (Gamling-sikret leilighetskompleks :D )

Stå opp så tidlig for å ta bildrer da gitt

Nyydelig gitar, innlaysene er vel noe av det fineste..

Neida, jobber natt og hadde akkurat kommet hjem. Er da ikke gal!

Ja, inlaysa elsker jeg!

Tror jeg har feber, synes faktisk ikke den er bælstygg :D Inlaysa er fæle da, og bookmatchinga er som vanlig på bærtur

Denne må du bare godta, morten. Dette er det beste du får.

Det er jo nesten årets forumøyeblikk at han ikke hater den :D

Ellers, takk alle sammen. :wub:

(Måtte fjerne noen smileys her siden forumet ikke tillater "så mange". Haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.