Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Første på over to år!


Mortenolb

Anbefalte innlegg

Da var endelig dagen kommet da jeg igjen skulle gå til anskaffelse av noe nytt. Denne gangen min drømmegitar, og nå føler jeg ikke at jeg kommer til å trenge ny gitar noen gang. Unødvendig å si, muligens, at jeg aldri har vært så fornøyd med noe som helst noen gang i historien av alle ting som har skjedd hele mitt liv, med unntak av å lande min nåværende bedre halvdel. :DOg

Og hva kan nå vel dette være? Jo, selvfølgelig er det en
PRS Custom 24!


Som vanlig er jeg mer opptatt av å ta bilder enn å spille på det! ..neida, det er jo en grunn til at dette dukker opp på denne tiden av døgnet, hvor jeg ikke skal vekke folk. Ble jo en liten bildeserie av dette. Mangler bare at jeg tok bilde av gåturen til posten, bilde av postdamene da de fant den frem, og få postdame til å ta bilde av meg med esken!

Jeg regner med at dere alle kjenner spenningen i øyeblikket som bildeserien starter med, so without further ado;
(Litt forskjellig hvitbalanse og lyssetting som gjør at den har to forskjellige farger, for de med mindre bildeerfaring :P)

_MG_7978.jpg,

_MG_7979.jpg

_MG_7980.jpg

_MG_7981.jpg

_MG_7985.jpg
SO CLOSE!

Aaaaaand here it is!

_MG_7986.jpg

_MG_7996.jpg

_MG_8003.jpg

_MG_8007.jpg

_MG_8008.jpg

_MG_8009.jpg

_MG_8015.jpg

(Mest fordi Trygve er med i bakgrunnen)

_MG_8020.jpg

_MG_8021.jpg

_MG_8028.jpg

_MG_8033.jpg

1.jpg

Happy.
HappyHappyHappyHappyHappyHappyHappy.

Ooooog. Sorry, Heilage :blush:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de spilte i Spektrum, og han løp fra den ene enden av scenen til den andre. Han klarte å snuble i effektbrettet til bassisten. Det var ikke så veldig tydelig. I stedet for å late som ingen ting, stoppet han opp og gjorde alle oppmerksomme på tabben. Artig skrue.

Og fin gitar da gitt. En slik kunne jeg tenke meg å skaffe meg. MortenOlb- jeg veit hvor du bor... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.