Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Ibanez PGM300


CarvinDC135

Anbefalte innlegg

Mulig jeg bryter god kotyme her, men jeg lager en NGD tråd mens gitaren enda er i posten :P

Siden det nærmer seg bursdag igjen så er det ny gitar på gang. Var veldig gira på en JEM77FP, men det tok for lang tid...

Men - hele poenget for dette gitarkjøpet var å skaffe en av gitarene jeg drømte om som guttunge. JEMene var blandt dem, men jeg husker at da jeg kjøpte mitt første GuiterPlayer i -92 hvor var et intervju med Paul Gilbert der som gjorde inntrykk på en aspirerende gitarist. PGM gitarene har siden den gang vært gitarer jeg har hatt veldig sansen for(kun baser på look - har aldri prøvd en). Synes PGM100en er rå utseendemessig, men liker bedre specsene på 300en. Så da jeg fant et strøkent eksemplar og fikk en god deal så ble det handel.

Kommer bilder så snart den er fremme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada(mobilbilde):

scaled.jpg

Gitaren virker å være veldig godt holdt mtp slitasje, men ser ut til å ha vært lagret en stund og det er en del irr på bånd og rust på skruer. Så nå blir det en skikkelig shining på den!

Og du så sinnsykt lett den er...

Morro :wub:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypussa og satt opp med 0.010 - her er en slags hyllest til Paul Gilbert. Et tappert forsøk på å vende tilbake til dager da jeg øvde flittig:

https://www.dropbox.com/s/nnw5no8jwkcquv8/Video%2021.01.14%2021%2027%2054.mov

Technical Difficulties introen har vel skjeldent blit spilt med så mye knot og tull men morro lell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.