Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NPD BK Butler Tube Driver.


Anbefalte innlegg

Slo på stortromma og bestilte meg en spjut ny Butler Tube Driver. Vet jo ikke hvor lenge han kommer til å lage de, så benyttet sjansen nå som han hadde 10% off. I tillegg fikk jeg med NOS YUGO rør, som ifølge han selv er det Eric Johnson foretrekker.

I og med at det er amerikansk kontakt på den, så lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre. Er jo to alternativer:

1. Klippe ledningen og sette på en norsk kontakt.

2. Prøve å få tak i en overgang.

Er usikker på om jeg vil klippe ledningen og bytte kontakten. For jeg tenker kanskje at det er lettere å selge den hvis den er original(?)

bilde_zpsf68aacbb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skulle tro det går fint, men ble litt i stuss her. Skulle tro det er powerampdelen i en amp som må ha last, og Tube Driven er vel å regne som som preamp . På litt tunn is, så ikke ta det for helt god fisk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kort spørsmål her. Siden den har amerikansk kontakt; er den da beregnet for amerikansk spenning (120V)?

Vi har her i Norge 230V i veggen. Og hvis man kopler amerikansk 120V inn på vårt 230V så ryker pedalen!

I så fall må man kjøpe en adapter på Clas som transformerer 230V til 120V, og den har amerikansk inngang så du slipper å klippe noe.

EDIT: Glemte å gratulere med fin ny pedal :)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kort spørsmål her. Siden den har amerikansk kontakt; er den da beregnet for amerikansk spenning (120V)?

Vi har her i Norge 230V i veggen. Og hvis man kopler amerikansk 120V inn på vårt 230V så ryker pedalen!

I så fall må man kjøpe en adapter på Clas som transformerer 230V til 120V, og den har amerikansk inngang så du slipper å klippe noe.

EDIT: Glemte å gratulere med fin ny pedal :)

Jaja :) Er ikke heeelt grønn :P Jeg ba om å få bygget den i 230-240v, noe som ikke var noe problem, men alikevel pleier han ikke inkludere europeisk kontakt. Var å kjøpte adapter på Clas igår. Fikk tatt en liten test direkte i lydkortet med Guitar Rig, men blir noe helt annet å få den i forsterker. Gleder meg til å teste i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.