Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kabinettsnekring på lavbudsjett


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Fyllet fra Georg var jo omtrent som slikt man får kjøpt til å fylle puter med, sånn hvitt bomullsaktig kunstfiber, så jeg bare la det løst inni. Det er ingen port i kassen.

Noe sier meg at skal man hanoe effekt av det, må man beregne størrelse, lengde på rør, størrelse og så videre, og siden størrelsen på platene bestemte fasongen her, er jo det man starter opp med ikke optimalt. Hensikten var jo i første rekke å lage noe som var så transportvennlig som mulig. Trenger jeg mer Ooomhp! har jeg et par kasser til.

Det sitter et lettvekts Gallien Krueger- element der. Det skal tåle 300 watt, og kommer fra en Neo II- kasse.

http://secure.netsolhost.com/272252.276452/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=GS&Product_Code=082-0360-A&Category_Code=S8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regneprogrammene gir deg et veldig bra utgangspunkt, IMHO. Men man må vite hva man er ute etter. Man må tolke de simulerte kurvene og tallene og justere til man får det man søker.

Gjør man det riktig, så trenger man ikke eksperimentere spesielt mye.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regneprogrammene der er heller ikke å stole på. Bassport: må jobbes med og prøve og prøves til man finner riktig resonans.

Men du kan, hvis du treffer få mye mer punch ut av kassa med bassport!

Og hvis man er ute etter dybde går man for rør (refleks?), med litt lengde?

Regneprogrammene gir deg et veldig bra utgangspunkt, IMHO. Men man må vite hva man er ute etter. Man må tolke de simulerte kurvene og tallene og justere til man får det man søker.

Gjør man det riktig, så trenger man ikke eksperimentere spesielt mye.

Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.