Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kabinettsnekring på lavbudsjett


Anbefalte innlegg

Godt spørsmål.

Det er sikkert like lurt å lodde. På den annen side har jeg et par forsterkere som er minst tretti år gamle her. Der henger da kabelskoene på fremdeles. Det er da ikke rørforsterker med i bildet her, så slik sett er det da ingen krise om en kablesko ramler av.

Kabelsko sitter godt fast hvis de er korrekt montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, dette må da være Innlandets søteste bassrig:

201421_DSC_1083.jpg

Tok meg en tur på loftet, fant igjen datterens kosegiraff "Georg" og buksprettet han på det groveste. Fiberfyllet dyttet jeg inn i kassen. Får håpe denne dåden aldri blir oppdaget..

Ser for meg selv med litt sånn himlete blikk- "Neeei, Georg, han har vi iiikke sett.."..

Dette spiller fletta av det meste på samme størrelse, det er jeg sikker om! Forbausende mye topp, savner ikke noe horn eller noe slikt.

Riggen passer nok best for firestrengersbruk, dette ruller av en del på femtestrengen. Ellers er det stramt og fint, spiller høyt nok til det meste. Imponert, det ble bedre enn det jeg trodde.

Nå må jeg ut i restavfallet med huden til et plysjdyr før jeg blir tatt på fersken.

Legg ellers merke til den utrolig flotte gitarkabelen, handlet hos Rocktrond. Armor Gold- kabel. Verdt hver eneste krone! Løyp og kjøyp! Og hvis du lurer, ja jeg betalte full pris, og er ikke sponset, bare fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert andre som er like små, for all del.

Kassen er tett bak, derav dempematerialbehovet.

Det som er mest gledelig med hele greia, er hvor bra dette låter. Endelig noe man kan ta med seg enkelt over alt uten å måtte bære seg i hjel. Disse lettvektselementene med neodym- magneter er geniale greier.

Så kjenner jeg at det er litt moro at sluttprisen på hele greia er ca. 350 kroner. Resten hadde jeg liggende fra før etter andre prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor takk til deg som gadd å sende en kar med restematerialer og tid til overs det elementet. Skylder deg en tjeneste!

En av de fine tingene med dette forumet, er alle de hyggelige og hjelpsomme brukerne. Det er innimellom nesten så jeg tror at folk stort sett er snille. Men bare nesten. :)

Blir det for ille, er det jo bare å psyke seg ned vet å lese kommentarfeltene i diverse nettaviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.