Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny neon i hus. JEM 777VDY 1989


stensen

Anbefalte innlegg

Det må jeg si er en megen konsistent og enhetlig samling...

Fargene er litt for dristige for meg personlig, men stilig å se i andres samling. Grattis med siste tilskudd! :)

Ja ja. Men jeg har jo 6 andre Jem's som ikke er fult så dristige.

Ikke lett å være Jemaholic.

post-7278-0-40115700-1389208713_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke all lakk det, i varierende grad?

Til trådstarter: skulle likt å vite hemmeligheten bak hvordan du finansierer alt dette :D

Det ble en omprioritering som kanskje få andre ville ha gjort. Solgte 74 stratten og 75 princeton amp som jeg fikk nesten gratis i 1981. Det holdt til 3 Jem's. Ellers har jeg kjøpt "vrak" gitarer og satt de i stand og solgt videre i mange år. Det gidder jeg ikke lenger, markedet er jo stendødt for tiden. Har jobbet mye med å bygge opp samlingen, og mange av Jem'ene har hatt små kosmetiske ting som har holdt prisen noe nede. Har vært innom 5 nettsteder 4 ganger i døgnet hver dag i to år. For de som er interessert så kommer Jem'ene fra.

2005 BRMR fra Bergen.

1991 BFP fra Las Vegas

1991 FP fra København

1995 BSB fra Ålborg

1999 DBK fra Stevenage England

2006 WH fra Sandefjord

1989 DY fra Glasgow

1988 SK fra Askim

1987 LNG (the holy grail) fra Sydney

1989 VDY fra Karlstad

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjøpt fra Japan altså? Tenke du var storkunde hos Ishibashi jeg :-) Har pris vært en avgjørende faktor når du har handlet - eller har det vært mer at du betaler "det som skal til"?

Det er kun LNG'n som jeg betalte det som skal til. 21.000. Noen vil si det er billig. Ellers skiller det jo en del på pris fra players til casequeens. og selfølgelig konjukturer i markedet. Det billigste jeg tror man kan få brukbare Jem's til nå for tiden er: 5-6 tusen BSB og DBK 9-12 tusen neons - LNG.

BRMR BFP 12-14 tusen. FP WH WBK 8-11 tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Har jo snust seriøst på FP de siste ukene og kommet med mye offers på ebay, men får dem ikke under 10k(før shipping og MVA). Men er jo bare å ta tida til hjelp :-)

Min FP kostet 10.500 for et år siden. Hvis du kan godta litt dent and dings og uten og å gå i detalj om faktura verdi her, så bør det være mulig å lande på 10.000.

post-7278-0-01335200-1389213975_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja. Men jeg har jo 6 andre Jem's som ikke er fult så dristige.

Ikke lett å være Jemaholic.

post-7278-0-40115700-1389208713.jpg

Ser man det ja! Utrolig fet samling - og der var det flere stykker jeg ikke trenger solbriller for å beundre :D

Kan nevne at jeg digger RG'er selv og har etpar av dem, men når jeg var ung (yngre...) siklet jeg på en JEM. Kanskje en vakker dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.