Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oslo Metal Alliance


Christopher S

Anbefalte innlegg

Nei, I norge har man jo for gudsskyld ikke lov å klage over det som er galt med noe... Du må ta å lære deg å gi konstruktiv kritikk, for de første postene dine ser ut som et angrep på "stiftelsen". Nå vet jeg og at drivkraften bak dette her fra Skuret sin side er et av de største metall-hjertene Østlandet har å oppdrive, og når de oppererer med de øl prisene der og gratis inngang så ser jeg ikke på dette som noe de prøver å cashe inn på.

Oslo Metal Alliance er nettopp det, en METAL-allianse, så ikke driv å trekk inn sjanger-forskjeller.

Det var faen meg ingenting med postene mine som ikke var konstruktivt, det handler om hvordan man leser, og som "stiftelse" bør man ta av seg personbrillene.

Ang. ølpriser bør man fjerne dem fra annonseringene, dette er noe man ikke har lov til å annonsere/reklamere med og kommunen kan komme som et tonn murstein. Dette har jeg selv opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å kalle en spade for en spade; det er publikum som er problemet. Nordmenn er late og bortskjemte på musikktilbud. Alle vet det.
Det er så mange mennesker i Oslo som snur i døra fordi det koster 50 spenn. Om det er gratis, blir det nesten alltid massevis av folk (i sentrum). Det er ikke snakk om at vi skal revolusjonere måten ting fungerer på, og om du ikke ser tankene bak initiativet på dette punktet, kommer du aldri til å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine "personbriller" til deg har ingenting med stiftelsen å gjøre, da eneste forholdet jeg foreløpig har til den er at jeg liker Snorre og Chris (Og det til tross for at bandene deres ikke er "min metalsjanger")

Hardt å prøve å opprettholde et metalmiljø når vi har folk som deg som prøver å rive ned forsøkene. Hardt å være rocker når folk forventer at vi i tillegg skal være folkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og Chris, jeg stoler på at du er tøffere en alle disse arrangementene den bitre bergenseren snakker om, Ikke legg deg ned å tenk "Dette var ikke levedyktig" med første tegn på motgang, ingen suksessfylt organisasjon har kommet noe sted av det.. BlueGrot baserer sine erfaringer på tiltaks- og gidda-løse nordmenn som tror alt kommer rekende på en fjøl uten innsats. Jeg tror mer på pågangsmot vs tildligere erfaringer fra småbyer.

Det kan ta år, men dette arrangementet koster ikke et utesteder allverden, og det er nok av utesteder i Oslo som kan bruke / bli brukt av Alliansen for "Raske penger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine "personbriller" til deg har ingenting med stiftelsen å gjøre, da eneste forholdet jeg foreløpig har til den er at jeg liker Snorre og Chris (Og det til tross for at bandene deres ikke er "min metalsjanger")

Hardt å prøve å opprettholde et metalmiljø når vi har folk som deg som prøver å rive ned forsøkene. Hardt å være rocker når folk forventer at vi i tillegg skal være folkelige.

Det handler ikke om noe mellom deg og meg, men mellom arrangør og kritikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om noe mellom deg og meg, men mellom arrangør og kritikere.

Bra, For jeg er ingen av delene, Jeg har bare tro på at dette kan bli bra om pågangsmotet blir beholdt, og det betyr at jeg kommer til å beskytte det ganske hardt mot negative folk, slik som du ga inntrykk av at du var i de første postene dine.

Og jeg mener helt ærlig at skal folk ha lov å kritisere arrangører og band, så har band og arrangører lov å kritisere publikum.. Det er kjent at det norske publikum er tafatte, tror ikke de blir noe MER hjemme av å få høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På fredag, om to små dager, blir det ny fest på Skuret! Etter braksuksess og over 120 betalende første kvelden, er det tre nye band som står på scenen til en liten 50 lapp!

Aneurism (death/thrash), Fairplex (hardrock/hardcore) og Oberst (hardcore/sludge) spiller opp til dans, og det lader opp til å bli en festkveld med mye folk, bra musikk og billig alkohol! Bare å ta turen! :)

https://www.facebook.com/events/410796252388272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.