Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Istrobosoft Tuner


Anbefalte innlegg

Heisann. Kort anmeldelse her.

Etter å ha prøvd 5-6 forskjellige tunere til mobil(Iphone), så har jeg funnet det som jeg mener er den beste. Peterson Istrobosoft guitar tuner er fenomenal.. Viktigste er att den er pinlig nøyaktig, og har en feilmargin på 0.02 hertz. Noen mener at det ikke er viktig med så nøyaktig tuner, men jeg selv hører forskjell på noen cent fra eller til. Man kan stemme akkurat slik man vil. Appen koster 70 kr, men den var den jaggu meg verdt!! man kan også kjøpe en kabel("gitarjack" til 3.5mm jack) og koble til den for å få enda mer nøyaktig resultat,men helt ærlig så er den mer en nøyaktig nok til å bare bruke mikken i iphonen. Denne appen fungerer også til android. npr jeg testet den mot andre guitartunere som jeg har prøvd, så er disse opptil 40 -50 cent mer unøyktig enn denne. like bra som pedalene til Peterson. Godt kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuneOrama,PolyTune,gibson tuner,guitartunee og flere andre som jeg har slettet og ikke husker navnet på. Alle de andre tunere hadde ganske store avvik i forhold til istrobosoften. De tunerene jeg hadde var normalt sett ansett som en av de beste.. Istrobosoften er genial. verdt 70 spenn.

Polytune er bra, men ikke så bra som Istrobosoften vil jeg påstå.. Istrobo`n s kan du se hver 0.01 hertz. Det kan man ikke med polytunern. derfor var plytunern litt unøyaktig.. vet at pedlaene dems har en feilmargin til 2-3 hertz. og det er hørbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.