Web Analytics
Jump to content

Gitarbag/kasse for 2 gitarer?

PerA

Recommended Posts

Debris er guru på dette. Han har dumpet en til meg, og som jeg er fornøyd med, og har en selv som er enda bedre.. Ved behov kan jeg sjekke hva den jeg har "arvet" heter. Til mitt bruk funker den fint, men så var det det med de grensevaktene. Slikt har jeg ikke så ofte kontakt med.

Det viktigste er nok at den tåler flyfrakting. Grensevaktene kan jeg alltids snakke med.

Støtter MONO sin bag! Den er helt utrolig god, med ekstra plass til kabler, tuner, drikkeflaske +++..

Edit: Rask på avtrekkern og så ikke at det skulle med på fly. Hardcase fra Rufo er vel noe av det tryggeste...

Edited by siimen

Har Mono M80 til elektrisk gitar og pedaltrain, helt kanonbra bager, men hadde aldri i verden sjekka inn noe som helst uten kasse.

Norwegian herpa Fenderkassa mi selv om den ble sendt som spesialbagasje, så jeg har null tillit til flyselskapenes behandling av bagasje.

Men om du vil ha bag kan jeg trygt anbefale Mono.

Edited by KristianF

Takk for svar, folkens. Jeg flyr aldri med Norwegian uansett, SAS er alltid bedre og jeg får sende instrument gratis gjennom MFO.

Det ser altså ut som at jeg enten må punge ut for kasse fra Rufo eller gaffe sammen to gitarkasser.

Beklagar om jag glider från ditt ämne PerA, men är det någon som har erfarenhet med både Reunion Blues och Mono? Jag menar att jag gjorde litt reserach innan vi köpte Reunion Blues Continetal innan en utomlandsturne och kom fram till att de passade oss bäst. Men jag har aldrig jämfört Mono vs Reunion Blues sida vid sida så det hade varit intressant om någon har några visdomsord att dela med sig. Jag är medveten om att jag hellre borde starta en egen tråd om detta, men.. bara säg till så gör jag det :) .