Gå til innhold
PerA

Gitarbag/kasse for 2 gitarer?

Anbefalte innlegg

Debris er guru på dette. Han har dumpet en til meg, og som jeg er fornøyd med, og har en selv som er enda bedre.. Ved behov kan jeg sjekke hva den jeg har "arvet" heter. Til mitt bruk funker den fint, men så var det det med de grensevaktene. Slikt har jeg ikke så ofte kontakt med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer også en duobag, så her er det bare å komme med tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Debris er guru på dette. Han har dumpet en til meg, og som jeg er fornøyd med, og har en selv som er enda bedre.. Ved behov kan jeg sjekke hva den jeg har "arvet" heter. Til mitt bruk funker den fint, men så var det det med de grensevaktene. Slikt har jeg ikke så ofte kontakt med.

Det viktigste er nok at den tåler flyfrakting. Grensevaktene kan jeg alltids snakke med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Castor sin er en Pro Stage Gear som ble kjøpt på God Lyd men de kan ikke skaffes lengre.

Jeg har en Mono dobbelbag og de er virkelig de ultimate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej, vi i bandet kör Reunion Blues, helt genial. Men jag vet inte om de har modeller för 2 stycken gitarer, men check it out vettja. Kanon bagcases eller vad det nu heter :) .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som om de har dubbelcases men inte i den serien som är bäst polstrad, Continental (reunionblues.com/product/202/RBG1). Glöm att jag sa något :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rufo lager vel custom gitarcaser, men det koster jo deretter :P

EDIT: Ser at de har noen doble caser i sitt sortiment. Må ha riktige gitarer, da. Disse er jo spesialtilpasset til en viss gitarform.

Endret av Knewt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter MONO sin bag! Den er helt utrolig god, med ekstra plass til kabler, tuner, drikkeflaske +++..

Edit: Rask på avtrekkern og så ikke at det skulle med på fly. Hardcase fra Rufo er vel noe av det tryggeste...

Endret av siimen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Mono M80 til elektrisk gitar og pedaltrain, helt kanonbra bager, men hadde aldri i verden sjekka inn noe som helst uten kasse.

Norwegian herpa Fenderkassa mi selv om den ble sendt som spesialbagasje, så jeg har null tillit til flyselskapenes behandling av bagasje.

Men om du vil ha bag kan jeg trygt anbefale Mono.

Endret av KristianF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, folkens. Jeg flyr aldri med Norwegian uansett, SAS er alltid bedre og jeg får sende instrument gratis gjennom MFO.

Det ser altså ut som at jeg enten må punge ut for kasse fra Rufo eller gaffe sammen to gitarkasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklagar om jag glider från ditt ämne PerA, men är det någon som har erfarenhet med både Reunion Blues och Mono? Jag menar att jag gjorde litt reserach innan vi köpte Reunion Blues Continetal innan en utomlandsturne och kom fram till att de passade oss bäst. Men jag har aldrig jämfört Mono vs Reunion Blues sida vid sida så det hade varit intressant om någon har några visdomsord att dela med sig. Jag är medveten om att jag hellre borde starta en egen tråd om detta, men.. bara säg till så gör jag det :) .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.