Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En sang av bandet jeg er med i.


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå har vi fått rota oss til å prøve å spille inn en av sangene våre. Alt er tatt opp hjemme hos meg, Og den dårlige kvaliteten kommer av at vi ikke har noe spesiell erfaring med studio... (men det kommer vel etterhvert) Sangen heter Ascent og er en av de første vi laga selv. Vi er veldig åpene for kritikk` :) Gjerne på hvordan vi kan forbedre lyden også!

Bandet:

Christopher - Bass & Vokal

Joachim - Trommer

Robin (meg) - Lead gitar (all gitar på opptaket)

Kristoffer - Rytmegitar

Glemte jo linken da :P

.mp3"]http://arrogan.se/~KjetilV/mortuary/Mortua..._Ascent[v2].mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feit låt. Likte spesielt brekket som ikke var ved 3:32' date=' vokalen som ikke var der, og den fete gitarsoloen vi ikke kunne høre :lol:[/quote']

Jeg skjønnte hva du mente, men det er fint hvis du dropper ironi i kritikken så jeg slipper å sitte å tyde den.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes igrunn det var litt kult, men det ble litt FOR ensformig.. :)

Ja jeg er klar over at den sangen der er sinnsykt ensformig, men så var det en av de første vi laga og da:P (beste unnskyldningen jeg kan komme på) men iallefall, jeg skal slenge ut de andre når vi har spillt inn de, de er ikke så ensformige synes jeg iallefall..

Noen flere kommentarer på sangen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
feit låt. Likte spesielt brekket som ikke var ved 3:32' date=' vokalen som ikke var der' date=' og den fete gitarsoloen vi ikke kunne høre :lol:[/quote'']

Jeg skjønnte hva du mente, men det er fint hvis du dropper ironi i kritikken så jeg slipper å sitte å tyde den.. :P

det var sarkasme, betydelig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.