Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N Roses Vs Velvet Revolver


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velvet Revolver har blitt mye bedre i det siste, syns jeg. Det sparker ræv, sjøl om guns sparker Velvets ræv :P

Guns N' Roses kommer forresten med nytt album 6.desember.

Desverre er det ikke Chinease democrasy, men greatest hits vol 2. Og det er ikke Axl & co som står for sangutvalget, men geffen records. Det kan tyde på at når et plateselskap lager en ny hits-samlig, vil ikke bandet komme med noe nytt på en stund...

Btw, her fant jeg en video av Guns N' Roses fra -88. Sangen heter "It tastes good, dont it?", og er blant de sangene som muligens kan komme med på chinease democrasy.

It tastes good, dont it?

Visstnok den enste videoen av sangen som finnes.

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så er "it tastes good, don't it?" også med på Use Your Illusion/Tokyo-videoene og. Så det fins nok flere videoer/opptak av den. Ikke er den spesielt bra, heller, håper egentlig ikke den blir med på Chinese Democracy, dersom det skulle komme ut noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så er "it tastes good, don't it?" også med på Use Your Illusion/Tokyo-videoene og. Så det fins nok flere videoer/opptak av den. Ikke er den spesielt bra, heller, håper egentlig ikke den blir med på Chinese Democracy, dersom det skulle komme ut noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok ikke helt. Jeg har Live in tokyo-dvd'en, og den er ikke med der. Og den er heller ikke med på use your illution cdene eller dvdene.

Men det var helt forferdelig kvalitet, det stemmer.

Lord of the chinease democrasy

Tekst om Axl, og hvordan han tok over bandet :D

A Last Alliance of Universal and Interscope marched against the armies from Latigo And on the slopes of the Sierra Nevada's they fought for the freedom of Chinese Democracy.

Victory was near, but the power of the Chinese Democracy could not be undone.

In the end the Great Band kept Chinese Democracy and kept it hidden from all The album was kept secret and kept safe

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et liveopptak av Guns N' Roses under rock in rio i går. Er ikke helt fornøyd...

Sangen het Madagascar.

En av de bedre.

The Blues er en ny GNR sang som er veldig bra.

Forøvring synes jeg Velvet er et bra band, men ikke engang i nærheten av hva GNR var.

Nye GnR synes jeg også er bra, for de viser at man kan spille GNR uten Slash, men Guns kan ikke spilles uten Axl.

At Axl synger dårlig nå er bare svada. Axl sang bedre enn noen gang på enkelte av konsertene på den korte turneen de hadde i 2002. At han ikke sang på topp i Rio, eller at han sang som en kråke på VMA har liten betydning, han hadde da minst like mange dårlige kvelder i perioder fra 87-93.

En som synger slik som Axl er dømt til å slite noen dager.

Håper på CD snart, men er vel liten vits, da den ser ut til aldri å komme. I mellomtider får vi heller håpe på en reunion som aldri kommer til å skje, så det eneste som står igjen er å kose seg med gamle GNR skiver, samt Snakepit skiva It's Five O'Clock Somewhere, som er det eneste gutta har gjort som kommer opp mot noe av det GNR gjorde i sine glansdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke rart Axl Rose har brukt lang tid på albumet. Nå som han også kommer til å sparke de nye medlemmene, er det vanskelig å produsere et helt rockealbum som et enmanns-band

Og Geffen er stolt av å presentere: The Axl Rose One-Man-Band

oneManBandAxl.jpg

:P:D

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guns n Roses i 2002 var faktisk jævlig bra. Har en del bootleg videor av dem.

Det nye bandet til Axl var i 2002 etterhvert mye "tightere" enn GnR ano 90-93. (jeg er verdens største Slash fan men sannheten må frem). Syntes nok ikke buckethead passa helt inn men han er heldigvis ute av bandet nå.

Har dere som tror Chinese democracy blir dårlig hørt I.RS? Det er en demo fra Axl, med dårlig lydkvalitet som ble lekket for noen år siden. Det er noe av det råeste jeg ihvertfall har hørt på mange år!

Alle som har vært i studio med Axl, bla annet Brian May sier at Chinese democracy er "absolutley amazing"

Så vi har mye å glede oss til i 2006 hva angår Guns n Roses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle guns er jo klart best!

Men hva er slash's snakepit for noe? er det bare et jammeband som g3 eller? ikke vet jeg..

Slash's Snakepit var et band lagd av Slash, etter innspillingen av The Spaggethi Incident?

Ga ut i 1995 første album (It's five o'clock somewhere, men følgende bandmedlemmer:

Eric Dover: Vocals

Slash: Guitars

Gilby Clarke: Rhythm Guitars

Mike Inez: Bass

Matt Sorum: Drums

itsfiveoclocksomewhere.jpg

I 2001 ga de ut "Ain't life grand", men med nesten bare nye bandmedlemmer:

Slash: Guitars

Rod Jackson: Lead Vocals

Keri Kelli: Rhythm Guitars

Johnny Griparic: Bass

Matt Laug: Drums

Ryan Roxie: Rhythm Guitars on album

aint-life-grand.jpg

Dette var en av grunnene til at Axl og Slash ble uvenner. Axl ville jobbe seriøst med neste album, mens Slash mente at Axl var for useriøs, og brukte for lang tid. Dermed startet han Slash's Snakepit, og ga ut cd med sanger han mente Axl ikke ville bruke i Guns.

Bare sånn så du vet det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

etter at slash og duff forlot guns så mistet guns sin sjel. VR er jo bra det men liker nok de gamle slagerne til GR best. welcome to the jungle, paradise city osv:D

De gamle hiten er bra de men har hørt de litt for mange ganger, hvis jeg hører på gnr nå for tiden liker jeg de mer "ukjente" sangene feks. coma, dont damn me, dead horse, 14 years o.l

Coma er helt konge mot slutten!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.