Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N Roses Vs Velvet Revolver


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt, men etter å ha sett noen intervjuer og lignende, så har jeg faktisk tro på at denne Chinese Democracy kan bli bra...

Hvis et band bruker 7-8 år på en skive bør jo nesten resultatet bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Gamle Guns sparker jo rævva te Velvet. D går jo ikke ant å sammenligne Slither med låter som Sweet child of mine, Estranged, Garden of eden, civil war osv. Jeg sier selvfølgelig ikke at Velver revolver ikke er noe av d sykeste vi har hørt på noen år, men gamle guns rocker mye hardere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Gns n' fckn' Rss er noe av det råeste av rock noensinne spør dere meg! Velvet Revolver kan ikke sammenlignes, men er også sabla solid!

Men gamle Guns er borte for godt, og jeg velger heller å håpe på at det fremdeles bor en kunstner i Axl og at Chinese Democracy blir noe nytt og rått!! Det ville bare vært trist om han prøver å flyte på det gamle! La det gjerne bli industru eller nu.. Kan være tøft det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel når æg hører/spiller Set Me Free eller Nightrain så får æg ubeskrivelig opplevelse :D Gode gamle Guns var noe æg vokst opp med, og dem finnes ikke nå lenger :( men livet går vidre så Velvet er like aktuelt for meg :wink: Synes gutta i VR gjorde en god jobb, musikken er ikke dårlig men de prøver ikke å etterlinge Guns... Hail begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere egentlig fått det fra at Velvet Revolver liksom skal drive på med samme greia som Guns!?? Ok, det er stort sett de samme folka, men det betyr ikke at det er samme greia! Slash & co har da aldri sagt noe anna en at dette er at anna band!

Vær heller glad for at de i det hele tatt gidder å spille no-nonsense rock! Blås i at Axl har beholdt Guns n' Roses navnet og håp nå helle rpå at plata er bra når den måtte komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Gamle GNR er jo tidenes band, lite å diskutere på.

Velvet er bra, men mangler rollen i rock n' roll. Slash har glemt gamle kunster.

Nye GNR er bedre enn VR pga at de spiller gamle låter, og at Axlved enkelte anledninger på 2002 turneen sang som den guden han er. Bedre enn noen gang kanskje. Mens han andre kvelder, som folk husker g har sett, Rio og musicaward sang han crappy.

De hadde også et par nye spennende låter.

Chinese Democracy er nok like rundt hjørnet vil jeg tro.

Den som lever får se.

Uansett hvor mye jeg elsker Slash, så er GNR mer GNR med Axl uten Slash, enn omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.