Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N Roses Vs Velvet Revolver


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GNR(gamle) er så mye bedre enn Velvet Revolver som det går ant, selv om Velvet Revolver lager ganske god musikk. Mens nye GNR er så mye dårligere enn jeg er til å synge...Tviler på at jeg skal kjøpe meg Chinease democracy når den kommer. Tror den kommer til å suge balle...noen som er enige der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GNR(gamle) er så mye bedre enn Velvet Revolver som det går ant' date=' selv om Velvet Revolver lager ganske god musikk. Mens nye GNR er så mye dårligere enn jeg er til å synge...Tviler på at jeg skal kjøpe meg Chinease democracy når den kommer. Tror den kommer til å suge balle...noen som er enige der?[/quote']

Viss den noensinne kommer da! Tviler litt på det igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GNR(gamle) er så mye bedre enn Velvet Revolver som det går ant' date=' selv om Velvet Revolver lager ganske god musikk. Mens nye GNR er så mye dårligere enn jeg er til å synge...Tviler på at jeg skal kjøpe meg Chinease democracy når den kommer. Tror den kommer til å suge balle...noen som er enige der?[/quote']

Viss den noensinne kommer da! Tviler litt på det igrunn...

Kloke ord...men jeg leste på en av hjemmesidene deres at det faktisk var sansynlig at den kom i juni...sangene har jo vært ferdig siden 1999.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.