Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Borrelås?


Anbefalte innlegg

Du som bytter fuzzpedaler oftere enn mannen i gata går på do burde vel vite det? :)

Foretrekker at skiten sitter fast heller enn at de ramler rundt nå jeg hive bagen i bilen ass. har hatt nok av det tidligere.

Har 1/2 firkant i hvert hjørne av pedalen og ikke noe problem å få de av. De fleste fuzzene er ca samme størrelse og så de går om hverandre på brettet.

Midibrettet og wah bruker jeg en hel firkant i hvert hjørne og de sitter som du sier som satan, men det er skit enkelt å få de løs. Bare stikk inn en flat trekker og vri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det _kan_ være at jeg har litt for stor kontaktflate rett og slett, så kan være at jeg burde teste litt mer før jeg river dual locken av og putter på noe annet. Er et par pedaler hvor jeg kun har feste på et sted (type øverst på pedalen) og de sitter jo godt nok selv med lite festepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borrelås fra Biltema, sterk dobbeltsidig teip, rense godt med aceton og matte ned overflaten? Got it.

Det ser ut til at Biltema har alt jeg trenger da, jeg får ta meg en tur dit fortløpende! Noen tips til hvilken "hardhet" på sandpapir som er optimalt til å slipe overflaten?

Angående det jeg bruker nå: http://www.thegigrig.com/acatalog/PedalboardTape.html

Problemet her er at den sitter for godt, faktisk så godt at jeg har klart å slite av lakken på selve pedalen, mens borrelåsen fortsatt satt fast. Anbefales derimot på det aller sterkeste hvis oppsettet ditt er permanent.

Edit: Kom på at det ikke er noen Biltema i centrum, Claes Olson er vel nest beste alternativ, men de er dyrere og har ikke alt jeg trenger...

Du trenger ikke matte ned overflaten sandpapir, bare rengjør/tørke over med aceton eller rødsprit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.