Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lurkertråden


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Har på en måte blitt en lurker selv, poster i snitt 1-2 innlegg i uken.

For min del er det fordi jeg spiller lite for tiden, og fordi jeg føler at de aller fleste poster er gjenngangere. Det er samme type poster som dukker opp idag som det gjorde for 7-8 år siden.Men syns at det er bedre at folk spør om en ting som har blitt besvart før, enn at de får beskjed om å søke det opp fordi det er "åpenlyst". Det bidrar tross alt til å holde liv i forumet.

Fortsatt veldig spennende å følge med da, men jeg har bare ikke noe nytt å bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da tror jeg denne tråden har utspilt sin rolle, og jeg fjerner sticky.

Totalt sett synes jeg det er litt rart at mange stiller så store spørsmålstegn rundt sin egen kompetanse, men det er jo et valg hver enkelt bruker gjør.
Det er også fint å se at de fleste som har postet er fornøyde med forumet. Det er viktig for oss som legger ned tid og krefter på moderering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurke konkurranse par x i mnd/året. Den som finner svaret på ett spørsmål får ei GN t-skjorte med lurker logo. Da får man ut av skapet lurkerne og engasjert dem. Kun de med minst poster vinner. Ikke de med 2, 3- 10.000

Endret av fireheart82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke slik da CF at vi har fått inn janteloven med morsmelka, og både skal og må stille spørsmålstegn til egne ferdigheter? Jeg bare spør.

All ære til deg og resten av staben som gjør dette forumet til det det er. Godt jobbet alle sammen, og takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.